Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:12:25 GMT

۲۸۹ کرونایی در شاهرود بهبود یافتند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۳۸۱

۲۸۹ کرونایی در شاهرود بهبود یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین (ع) و در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و میامی، ابراز داشت: تا امروز پاسخ آزمایش کرونای ۳۶۲ نفر در شاهرود و میامی مثبت اعلام‌شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد معادل ۲۸۹ نفر از بیماران کرونایی در شهرستان‌های شاهرود و میامی بهبودیافته‌اند، تاکید کرد: این افراد با دیدن آموزش‌هایی برای ادامه دوران نقاهت به منزل منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در ادامه و با بیان اینکه تا امروز دوشنبه، ۲۱۵ هزار نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا ویروس مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، ابراز کرد: اطلاعات ۸۵ درصد از کسانی که اطلاعات سامانه salamat.gov.ir حضور یافته‌اند، پیگیری فعال شده است.

چمن بیان کرد: ۱۲ هزار تماس اطرافیان موارد مشکوک و مبتلای قطعی مورد پیگیری و رصد فعال دانشگاه علوم پزشکی شاهرود قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مراقبت و ایزوله از بیماران کرونایی به بیش از ۹۰ درصد بیماران و یا یکی از اعضای خانواده آنها ارائه شده است، گفت: تجهیزات حافظت فردی از سوی دانشگاه در اختیار بیماران مرخص شده کرونایی قرار داده شده و تا ۱۴ روز بعد از ترخیص تحت پیگیری خواهند بود.

کد خبر 4889273

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رضا چمن ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید شهرکرد سیلاب طرح غربالگری ماسک طبی بارش باران تردد وسایل نقلیه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی گفت: ۸ جوان گرفتار در سیلاب رودخانه فصلی شهرستان قاینات توسط تیم‌های هلال احمر استان نجات یافتند.

محمدعلی کاوسی، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت به رسانه‌ها گفت: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قاینات اعزام شدند.

وی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی نیز در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • پیاده روی معلمان در شاهرود
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • «آموزش، کنترل آسم را بهبود می‌دهد»؛ شعار راهبردی روز جهانی آسم در سال ۲۰۲۴
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • دانشمندان جد گاو و گوزن‌ و خوک را یافتند
  • جاده تندرستی شاهرود
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند