Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و  احتمال «حمله‌ بیولوژیکی» بودن ویروس کرونا، گفت: نوع گسترش این ویروس و با توجه به سوابق قبلی آمریکا در این زمینه مانند گسترش آنفولانزای خوکی که مطرح شد، نشان می‌دهد این ویروس ها در آزمایشگاه های اینها ساخته می‌شود و این نه امری محتمل نه بلکه قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:گستردگی این ویروس و اظهار نظرهایی که دانشمندان این رشته انجام دادند نشان می‌دهد که این یک ویروس جهش یافته و دست ساز است که احتمالا  بهره برداری‌هایی برای آمریکا چه در جنگ تجاری که با قدرت‌ها دارد و چه در فشار اقتصادی که به کشورهای وارد می‌کند، البته باید دانشمندان و هم بخش های اطلاهاتی و امنیتی ما در این قضایا ورود پیدا کرده و زوایای پنهان این ماجرا را به دست بیاورند.

شاکری افزود: با توجه به شکست‌های قبلی آمریکا در ۷ دوره رئیس جمهوری که بعد از انقلاب آمدند و در این کشور حاکم شدند و فهرست شکست‌های راهبردی که در منطقه داشتند در مقابله با انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که آنها میدان بازی را تغییر دادند و رفتند به سمت یک جنگ فراگیر که در آن پیشینه هم داشته اند.

فعال اصولگرا تاکید کرد: امروز وظیفه اندیشکده‌های ما این است که  این موضوع را تبیین کنند و  دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی ما هم باید بگویند که  آمریکا چه منافعیرا در این قضایا دارد و چه جنایتی در حال اتفاق افتادن است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس جنگ بیولوژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی نشان داد که جنایات این رژیم برای دنیا غیر قابل پذیرش است و امیدواریم در نهایت این اتفاق منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود.

روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یک جنایت عریان و نسل‌کشی کم‌سابقه در تاریخ بشریت است که می‌تواند هر وجدان بیداری را آزرده کند.

وی ادامه داد: در این شرایط دولتمردان کشورهای غربی و آمریکا در قبال این جنایت سکوت کرده و حرفی از نسل‌کشی بشریت نمی‌زنند اما در همین وضعیت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی علیه سیاست دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی خیزش داشتند چون دانشجویان وجدان‌های پاک‌تری دارند و همواره در دنیا پیش‌قراول بودند.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتراض دانشجویان آمریکایی نشان داد که دیگر جنایات رژیم صهیونیستی غیرقابل پذیرش است، امیدواریم این اتفاق منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود. انتظارمان این است که دانشجویان ایرانی نیز به این خیزش جهانی بپیوندند که شاهد حرکت جهانی دانشجویان علیه جنایات رژیم صهیونیستی باشیم. کما این‌که دانشجویان یهودی نیز به این خیزش جهانی پیوسته‌اند.

متفکرآزاد با اشاره به جنایات و نسل‌کشی بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ۳۵ هزار انسان بی‌گناه را کشت و ۸۰ هزار نفر را مجروح کرد و باعث بی‌خانمانی یک ملت شد اقداماتی که غیرقابل پذیرش است و در این شرایط ما شاهد خیزش جهانی هستیم. البته که در مقابل این خیزش هم دولتمردان آمریکا با دانشجویان برخورد کردند و بار دیگر نشان دادند که آزادی بیان برای آنها در حد شعار است و احترامی برای دانشجویان قائل نیستند کما این‌که تاریخ هم این را نشان داده است، نمونه بارز آن شهید شدن سه دانشجوی ایرانی در ۱۶ آذرماه است، لذا آمریکا به صورت عریان نشان داد که شعارهایشان تنها یک نسخه برای جهان سوم است و خودشان عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • جنبش دانشجویی در آمریکا بیداری وجدان ملت‌هاست
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد