Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:30:47 GMT

سعادتمند: قطعا از فرهاد مجیدی حمایت می کنم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۶۲۹

سعادتمند: قطعا از فرهاد مجیدی حمایت می کنم

مدیرعامل استقلال می گوید با حکم اعضای هیئت مدیره به این عنوان رسیده است.

به گزارش ''ورزش سه''، احمد سعادتمند پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال گفت: به صورت رسمی و با اکثریت اعضای هیئت مدیره اولین جلسه باشگاه در سال جدید برگزار و در نهایت مسئولیت باشگاه استقلال به بنده محول  شد. البته برای خلیل‌زاده نیز آرزوی سلامتی داشته و او نیز مثل خودم به نوعی داغدار بوده و برای وی نیز آرزوی صبر جزیل دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: قطعا مشکلات و موارد مختلفی در باشگاه وجود دارد و این موارد باید در اولویت موارد اجرایی قرار گیرد و هر چه زودتر و در کمترین فرصت ممکن مشکلات را حل و فصل کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال از حل مشکلات مالی این باشگاه خبر داد: باشگاه استقلال در بحث تامین منابع مالی مشکلات زیادی داشته و با برنامه هایی که تبیین شد در تلاش هستیم معضلات مالی را به کمترین حد ممکن برسانیم و این مشکلات را حل کنیم.

 

سعادتمند در مورد پرداختی به بازیکنان استقلال گفت: بنده علاقه مند بودم شب عید می‌توانستیم بخشی از تعهدات باشگاه به بازیکنان، کادرفنی و سایر زحمت‌کشان را پرداخت کنیم، اما متاسفانه این مهم رخ نداد. با این حال اکنون اولویت اصلی من این است که تا کوتاه‌ترین زمان ممکن تخصیص لازم در بخش مالی را داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند با روحیه مناسب آماده و مهیای حضور در مسابقات آتی شوند.

 

 

 

 

وی افزود: در شرایط کنونی که جهان درگیر ویروس کرونا بوده پیگیری مشکلات کمی سخت‌تر است، اما ما با جدیت پیگیر آرای انضباطی که از سنوات قبل باشگاه را در درگیر کرده هستیم و بنا داریم باشگاه را به سمتی ببریم که بتوانیم نسبت به تامین و رفع مشکلات پیش برویم. در نهایت تلاش ما در راستای ایجاد یک باشگاه اصیل که دارای درآمد پایدار و البته زیر ساخت‌های مناسب باشد، هستیم.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان صحبت هایش در مورد حمایت از فرهاد مجیدی صحبت کرد: از کادرفنی، سرمربی تیم، کاپیتان و تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم و به عنوان کسی که حامی این عزیزان هستم قطعا پیگیر رفع مشکلات خواهم بود. به طور حتم از فرهاد مجیدی به عنوان فرزند استقلال حمایت ‌ خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه‌ای حضوری بیبینم و در خصوص شرایط تیم با او صحبت کرده و اگر چنانچه قرار به رفع ایراداتی در تیم باشد نسبت به آن هر چه زودتر اقدام کنم. کادرفنی و بازیکنان از این پس تنها تمرکزشان در زمین باشد و من به طور ویژه مشکلات بیرونی تیم را حل خواهم کرد تا آنها تنها تمرکزشان به بازی‌ها باشد. قطعا طی این چند روزه اصلاح ساختار اداری باشگاه در اولویت است و در کنار آن نیز موارد مربوط به انتصابات جدید را اعلام می‌کنیم.

فرهاد مجیدی استقلال تهران احمد سعادتمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران احمد سعادتمند باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس