Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:25:17 GMT

مسیرهای تردد به روستاها و شهرهای تابعه گتوند مسدود شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۶۵۵

مسیرهای تردد به روستاها و شهرهای تابعه گتوند مسدود شدند

عبدالرضا احسانی نیا روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در شهرستان با هماهنگی که صورت گرفته تاکنون مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی و پارک ها مسدود شده و این روند ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کنترل و غربالگری در ورودی های شهرستان پیش از این در سه منطقه انجام می‌شد، گفت: همزمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ، ۲ مسیر ورودی به گتوند مسدود و تنها مسیر موجود ورودی از سمت شهرستان شوشتر است که با تلاش نیروهای هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج در حال کنترل و غربالگری ترددها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای غربالگری ۱۰۰ درصدی شهروندان گتوند

رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان گتوند همچنین با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان ، بیان داشت: در همین راستا با هماهنگی که با بسیج و شبکه بهداشت گتوند صورت گرفت، به صورت چهره به چهره طرح غربالگری شهروندان در گتوند ۱۰۰ درصد اجرایی شد.

احسانی نیا تصریح کرد: اجرای این میزان از غربالگری با تایید و تشویق دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول همراه بوده که نتیجه آن پیشگیری از شیوع احتمالی ویروس کرونا در گتوند خواهد بود.

وی تصریح کرد: تاکنون تعداد چهار نفر مربوط به شهرستان گتوند به این ویروس مبتلا شدند که یکی از آنها مربوط به شهر قم و دیگری کارمند یکی از شهرهای درگیر استان بوده است.

فرماندار شهرستان گتوند با بیان اینکه ۲ نفر دیگر نیز برای انجام عمل چشم به بیمارستان یکی دیگر از شهرستان‌های استان مراجعه کرده بودند، گفت: بر همین اساس می‌توان گفت که بیماری کرونا در گتوند هیچ منشاء داخلی ندارد.

احسانی نیا یادآور شد: در حال حاضر یکی از بیماران مبتلا ترخیص و دیگری در حال طی کردن مراحل درمانی است.

رئیس شورای تامین شهرستان گتوند با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی روستاها و دیگر مسیرهای پرتردد شهری در گتوند، اظهارداشت: این اقدام از سوی نیروهای جهادی شهرستان و با همکاری دهیاری ها، شهرداری ها و شبکه بهداشت شهرستان انجام شده است.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تعداد ۱۲ نشست ستاد مقابله با این بیماری در گتوند برگزار شده است.

۲۲ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری تا ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین به ۶۹۳ مورد رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا گتوند پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گتوند ویروس کرونا گتوند ویروس کرونا شهرستان گتوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و در پی وقوع سیلاب در برخی از مناطق خسارات بسیاری وارد شده که برخی از جاده‌های استان مسدود بوده که با بازسازی‌ها صورت گرفته مسیرها باز شده است و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعد سیلاب و انسداد جاده تقریبا مشکل رفع شده و شرایط به پایداری نسبی را پیدا کرده است اما دلیل بر امن بودن راه‌ها و بازسازی شدن آن‌ها نیست.

وی افزود: مشغول عملیات بازسازی جاده‌ها بوده و برای تردد در راه‌ها نیز باید ملاحظه صورت گیرد چرا که برخی از جاده‌ها بررسی نشده و ممکن است زیر جاده‌ خالی شده باشد و تأکید برا ین است که ترددها به حداقل برسد و با احتیاط کامل و از سینه راه نیز فاصله گرفته شود.

آخوندی با بیان اینکه جاده‌های استان مسدود نیست، گفت: در محورهای روستای از جمله؛ معصوم آباد زیرکوه و بخش‌هایی از شهداد به نهبندان و مسیرراه نیز ممکن است شرایطی باشد که نیاز به احتیاط کامل دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در شهرستان خوسف بسیاری از آبنماها  تخریب شده که نیاز است رعایت شود.

وی تصریح کرد: ایمن سازی اولیه مسیرها در دستور کار است و با امکانات و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و لازم است رعایت شود چرا که بازسازی کامل نیازمند برآورد خسارات است.

آخوندی تصریح کرد: علاوه بر راه‌ها و محورهای شهری و روستایی که خسارات بسیاری در شهرستان زیرکوه، طبس، خوسف و خور و برخی از محورهای داخلی سرایان به دلیل سیل داشتیم اما در مناطق حساس و مسکونی نداشتیم، این روند بارندگی به صورت نقطه‌ای و رگباری و در برخی نقاط احتمال جریان آب نیز وجود دارد به ویژه در سمت نهبندان، سربیشه و خوسف بیشتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی روستایی و قنوات و در دام و کانال‌های انتقال آب و در برق‌رسانی دچار مشکل شدیم که باید برآورد خسارات انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های واحد مسکونی خسارات قابل توجه نبوده است و با کمک خود مردم باید تلاش شود که مناطق مقاوم‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی در این کشور مسدود شد
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد