Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:47:18 GMT

راه‌های خروجی شهرستان یزد مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۶۵۶

راه‌های خروجی شهرستان یزد مسدود شد

سیدمحمد رستگاری روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مصوبات ستاد کشوری و استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از امروز تنها مسیر خروجی شهر یزد نیز مسدود شده و فقط افراد با شرایط ویژه اجازه تردد خواهند داشت.

وی ادامه داد: کارمندان و کارگرانی که محل کار  آنها خارج از شهر یزد است با ارائه کارت شناسایی و یا معرفی‌نامه‌ای که قبلا صادر شده، حق عبور خواهند داشت و از امروز به هیچ خودرویی اجازه عبور و مرور از شهر یزد داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان یزد اظهار داشت: به مسافرانی که در شهر یزد هستند نیز توصیه می‌شود هر چه زودتر از این شهرستان خارج شده و به شهرهای خود عزیمت کنند چون در صورت تردد در خیابان‌های این شهر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی در انتظار آنها خواهد بود همچنین شهروندان یزدی که بیش از حد ضرورت و برای کارهای غیرضروری در سطح شهر رفت و آمد دارند نیز اعمال قانون شده و خودروی آنها یک ماه توقیف خواهد شد.

رستگای افزود: برخی از اصناف مثل دامداران یا گلخانه داران که محل فعالیت آنها در مناطق اطراف شهر یزد قرار دارد نیز باید طی ۱۰ روز آینده ما را در انجام این اقدامات همراهی کنند و تمهیدات لازم را داشته باشند تا فقط در یک محل ماندگاری داشته باشند و اجازه رفت و آمد به آنها داده نخواهد شد، همچنین از طریق جهادکشاورزی و اتحادیه‌های صنفی برای جابجایی محصولات هریک از اصناف نیز تمیهدات لازم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: از امروز مسیر خروجی یزد به سمت تفت و مقابل پارک کوهستان نیز مسدود شد و با توجه به اینکه این قوانین در همه شهرستان‌ها و مناطق استان اجرا می‌شود لذا شهروندانی که از شهر خارج می‌شوند، سرگردان شده چون در هیچ منطقه دیگری اجازه ورود به آنها داده نخواهد شد و درخواست داریم کماکان همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندار شهرستان یزد گفت: در روزهای آینده بویژه ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه هر گونه توقف و یا اتراق در پارک‌ها و فضای سبز سطح شهرستان یزد ممنوع است و به شدت با قانون شکنان برخورد خواهد شد لذا درخواست داریم جدا از هر گونه اتراق در این اماکن خودداری کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد ویروس کرونا یزد شهرستان یزد شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان

پس از اتمام تعطیلات آخر هفته ویدئویی از ترافیک سنگین شب گذشته در جاده‌های خروجی گیلان را مشاهده می‌کنید.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • فیلم/ ترافیک سنگین شبانگاهی در جاده‌های خروجی گیلان
  • تمامی امکانات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت‌
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد