Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:09:06 GMT

تعطیلی ۵۲۷ واحد صنفی در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۸۳۱

تعطیلی ۵۲۷ واحد صنفی در شرق تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ منصور حمیدوند با اعلام این خبر اظهار داشت: واحدهای صنفی در محدوده سرکلانتری چهارم پایتخت برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و پیشگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا تعطیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، وی افزود: در ۴۸ ساعت گذشته ۵۲۷ واحد صنفی در شرق تهران تعطیل و با مقاومت مالکان، ۲۷ واحد صنفی با دستور مقام قضائی پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرهنگ حمیدوند ۴۰ مجتمع تجاری و پر رفت آمد شرق پایتخت نیز تعطیل شده اند.

مناطقی همچون خاک‌سفید، شمیران‌نو، سبلان، مدنی و شمال خیابان دماوند درمحدوده فعالیت سرکلانتری چهارم پلیس پایتخت هستند.

پیش از این فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خواستار همکاری و تعطیلی تمامی واحدهای صنفی عرضه کننده خدمات و کالاهای غیرضروری بنا به دستور ستاد استانی مقابله کرونا در پایتخت شده بود.

ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا از روزهای نخست سالجاری موضوع تعطیلی تمامی واحدهای صنفی به غیراز نانوایی ها، فروشگاه های زنجیره ایی، سوپرمارکت ها، داروخانه ها و میادین میوه و تره بار را مصوب و برای اجرا به مسئولان مربوطه ابلاغ کرد.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر، تعداد بهبود یافتگان به ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر و فوت شدگان به ۲ هزار و ۷۵۷ نفر می رسد.

از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شدند و ۱۱۷ نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تهران واحد صنفی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی فارس گفت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اماکن تاریخی_ فرهنگی تحت پوشش این اداره کل در روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ تعطیل است.
محمد ثابت اقلیدی افزود: فردا ۱۵ اردیبهشت در شیراز، مجموعه‌های تاریخی- فرهنگی حافظ، سعدی، ارگ کریم‌خانی، موزه سنگ‌های تاریخی هفت‌تنان، موزه پارس، موزه گرمابه وکیل در شیراز تعطیل است.
به گفته او؛ میراث‌های جهانی تخت جمشید و موزه تخت جمشید، پاسارگاد، بیشاپور، تنگ چوگان، موزه بیشاپور، کاخ اردشیر فیروزآباد، کاخ ساسان سروستان، مجموعه‌های باستانی نقش رستم و نقش رجب و موزه مردم‌شناسی کازرون، نیز پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • همه واحدهای صنفی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • واحدهای صنفی فاقد شناسه یکتا در دریافت خدمات با مشکل روبرو می‌شوند
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود