Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:56:30 GMT

جاده‌های روستایی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۹۲۴

جاده‌های روستایی شهرستان کوهرنگ بازگشایی شد

هوشنگ مصطفوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش‌های ۷۲ ساعت گذشته، منجر به طغیان رودخانه‌ها و سیلابی‌ شدن مسیل‌ها شد که خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

وی ادامه داد: این در حالی است که سیلاب به زیرساخت‌های جاده‌ای و پل‌های شهرستان آسیب جدی وارد کرد که در حال برآورد خسارت ریالی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی، با بیان اینکه شرایط در شهرستان کوهرنگ عادی شده است و مشکلی به سبب سیلاب برای مردم منطقه وجود ندارد، تصریح کرد: تنها مشکلی که در این خصوص وجود دارد خرابی گیرنده‌های تلویزیون در بخش‌های بازفت و صمصامی است که از صدا و سیمای استان تقاضا می‌شود که در این خصوص هرچه سریع‌تر رفع عیب شود.

فرماندار شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: در پی بارش‌های اخیر در بخش بازفت ۸۰ میلیمتر باران، در چلگرد ۶۴ میلیمتر و در بخش صمصامی ۴۵ میلیمتر باران گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرستان شهرستان کوهرنگ بازگشایی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا به عنوان رئیس کل دادگستری استان قزوین منصوب شد.

پیش از این علی شعبانی از شهریور ماه سال 1400 به عنوان مدیرکل دادگستری استان قزوین فعالیت می کرد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام علی عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین برگزار شد.

  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا در کارنامه قضایی خود سوابقی همچون رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و دادستان رشت را دارد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد