Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:20:52 GMT

کاهش ۴۸ درصدی ترددهای جاده‌ای در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۹۸۵

کاهش ۴۸ درصدی ترددهای جاده‌ای در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در مدت زمان یاد شده چهار نفر در جاده‌های استان کرمانشاه بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۳ نفر بوده است ۶۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته ۷۸ نفر در سوانح جاده‌ای مصدوم که نسبت به سال قبل که ۱۳۷ نفر بودند ۴۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی سوانح خسارتی، گفت: در حالی که سال گذشته ۱۲۷ فقره تصادف به وقوع پیوست امسال این رقم به ۱۰۲ فقره رسید.

این مقام انتظامی همچنین از کاهش ۳۰ درصدی مجموع سوانح فوتی، جرحی و خسارتی در نوروز ۹۹ نسبت به سال ۹۸ خبر داد.

وی تصریح کرد: محور کرمانشاه - کامیاران با ۲۷ فقره تصادف، محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب با ۲۶ فقره و کرمانشاه - صحنه با ۲۰ فقره تصادف بیشترین سوانح جاده‌ای را از ۲۷ اسفند تا ۱۰ فروردین به خود اختصاص دادند.

سرهنگ حیدری همچنین با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی، گفت: این طرح در ۳۱ نقطه استان و با حضور پلیس، فرمانداری و ثبت احوال در حال اجراست.

کد خبر 4889303

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محمد حیدری محورهای مواصلاتی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید شهرکرد طرح غربالگری سیلاب ماسک طبی بارش باران تردد وسایل نقلیه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند