Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@21:59:46 GMT

استقلال همچنان در صدر تیم‌های ایرانی قرار دارد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۳۱۳

ساعت 24-تیم فوتبال استقلال تهران در تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های جهان، همچنان عنوان نخست در بین تیم‌های ایرانی را حفظ کرده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران ، بر اساس تازه‌ترین رده بندی باشگاه‌های فوتبال جهان که امروز (۱۱ فروردین) از سوی سایت «clubworldranking» اعلام شد، تیم فوتبال استقلال تهران با یک پله صعود نسبت به رده بندی قبل و با ۴۰۱۸ امتیاز در رتبه ۱۴۳ جهان قرار گرفت و همچنان در صدر تیم‌های فوتبال کشورمان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رده بندی پرسپولیس تهران با ۳۹۸۱ امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین در رده ۱۵۰ جهان و در رتبه دوم ایران قرار گرفت. تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم با ۳۰۱۵ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی پیشین، در رده ۲۳۰ جهان و سوم ایران جای گرفت.

تیم‌های شهرخودرو (۲۴۴ جهان، یک پله سقوط) ذوب آهن (۲۶۱ جهان بدون تغییر)، و صنعت نفت (۳۱۳ جهان، ۲ پله صعود) هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم جای فوتبال کشورمان دارند.

در سطح جهانی جایگاه ۱۰ تیم اول تغییری نداشته و لیورپول با ۱۴۶۹۵ امتیاز همچنان صدرنشین رده بندی باشگاهی جهان است و پس از این تیم، فلامینگو برزیل با ۱۳۴۸۶ امتیاز و بارسلونا با ۱۳۱۰۵ امتیاز در رتبه دوم و رده سوم جای دارند.

نکته جالب توجه در این رده بندی قرار گرفتن الهلال عربستان در رتبه هفتم جهان و بالاتر از تیم‌های بزرگی مانند منچسترسیتی، والنسیا، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن است.

۱۰ تیم برتر جهان عبارتند از؛

لیورپول، فلامینگو، بارسلونا، ریورپلات، بایرن مونیخ، الهلال، منچستر سیتی، گرمیو، بوکاجونیورز
والنسیا، پاریسن ژرمن، اتلتیکو مادرید و یوونتوس در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴