Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:17:31 GMT

۸۰۴ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۴۸۲

۸۰۴ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند

حسن خیریانپور روز دوشنبه در جلسه کمیته اقتصادی قرارگاه ستاد مقابله با کرونا محل سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزود: پلمب این واحدهای صنفی در حالی صورت گرفته که قبلاً نیز به این واحد ها تذکر لازم داده شده بود اما با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تکرارتخلف ، پلمپ شده اند.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا واحدهای صنفی که مشمول فعالیت هستند شامل فروشگاههای زنجیره ای عرضه مایحتاج عمومی ، نانوایی ها، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و خصوصی ، داروخانه ها، مراکز و فروشگاههای دامپزشکی ، سوپر مارکت ها ، میوه فروشی ها ، سبزی فروشی ها ، میادین میوه و تره بار ، مراکز فروش مواد پروتیینی نظیر قصابی ها ، مرغ فروشی ها ، ماهی فروشی ها ، جایگاههای سوخت ، لبنیات فروشی ها ، تعمیر وتاسیات فنی خودرو و منازل ، فروشگاه های لوازم یدکی ، مراکز تعمیر آمبولانس ، مراکز تهیه غذاهای بیرون بر ، پخش دارو و مواد غذایی ، فروشگاه های کود سم و بذر کشاورزی و بانک ها می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار مازندران گفت: واحدهای صنفی که بر اساس الزامات بایستی خدمات ارایه نمایند موظف به اجرای کامل و دقیق پروتکل ها و ضوابط مربوط به رعایت موارد بهداشتی خواهند بود . 

حسن خیریانپور  به تشدید گشت های نظارتی در سطح استان اشاره کرد و گفت: تاکنون چهار هزار و ۳۰۰ موردبازدید بازار ، داروخانه ها و فروشگاه‌های عرضه محصولات بهداشتی در سراسر استان انجام شد.

تولید حداکثری در مازندران  

 معاون اقتصادی استاندار مازندران همچنین به ظرفیت تولید در استان اشاره کرد و گفت: تمامی صنایع غذایی ، مواد شوینده و بهداشتی با حداکثر ظرفیت مشغول به تولید بوده و جای هیچگونه دغدغه و نگرانی برای مردم شریف استان وجود نخواهد داشت .

خیریان‌پور با اشاره به اینکه اکنون نیازهای اساسی مردم استان در اولویت باید قرار بگیرد، افزود: پیش بینی و تامین مایحتاج و ارزاق عمومی و همچنین کنترل و نظارت جدی و مستمر بر قیمت ها به منظور کاهش نگرانی و ایجاد آرامش مردم به صورت مستمر توسط دستگاه های متولی انجام می شود. 

معاون استاندار مازندران از صدور دستورات لازم جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز و رصد مستمر فرآیند توزیع آن با هدف رفع کمبودها خبر داد و گفت: یکی از مشکلات اساسی حال حاضر مردم ضعف درخرید غیرحضوری نیازهای روزانه است که باید مکانیزمی تعریف شود تا مردم بتوانند مایحتاج و ارزاق مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه نمایند .

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران ویروس کرونا مازندران فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران

سازمان محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۴ شکارچی در آمل، بابل، بابلسر، نوشهر و ساری و میانکاله دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران  ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان حین گشت‌زنی و کنترل در بابل، بابلسر، نوشهر، آمل، ساری و میانکاله متخلفان شکار و صید را به همراه 6 قبضه سلاح شکاری، لاشه یک طاقه قرقاول و 25 قطعه ماهی دستگیر کردند.

محیط زیست اعلام کرد: حین پایش رودخانه‌های استان بیش از 50 رشته دام صید غیرمجاز ماهی جمع آوری شد.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر در گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی منطقه ویسر از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

در بابلسر هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان در دو ماموریت حین گشت و کنترل در رودخانه بابلرود سد آرمیج کلا و سد میرود 17 رشته دام و 2 عدد چم صید ماهی‌های استخوانی جمع آوری کردند.

در آمل هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در رودخانه گرمرود بخش دشتسر یک صیاد غیرمجاز به همراه 25 قطعه ماهی و 2 رشته دام غیرمجاز ماهی دستگیر کردند.

در ماموریت مشترک ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل و ماموران نیروی انتظامی از شکارچیان غیرمجاز 4 قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شده

در شهرستان بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه جنگلی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک طاقه قرقاول نر دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری  و در محیط بانی دودانگه محمدآبادحین گشت و کنترل شبانه در مناطق محدوده روستای مرگاب با همکاری ماموران نیروی انتظامی دودانگه از یک متخلف حین شروع به شکار یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

همچنین ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در محیط بانی هولار حین گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی در محدوده دریاچه سد شهید رجایی و رودخانه پهنه کلا از صیادان غیرمجاز2 لنسر و یک رشته دام صیادی کشف و ضبط کردند.

 ماموران یگان حفاظت محیط زیست ساری در پناهگاه حیات وحش سمسکنده هم 12 رشته دام صیادی در محل مصب رودخانه تجن به دریا در محدوده فرح آباد و محدوده روستای اردشیر کشف و ضبط کردند.

ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله هم 20 رشته دام صید ماهی غیر مجاز در ساحل پناهگاه حیات وحش میانکاله جمع آوری کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب