Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه امام رضا (ع) سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: ضدعفونی و گندزدایی وسیع و هدفمند شهر ایلام فردا سه شنبه ۱۲ فروردین رأس ساعت ۸:۳۰ صبح با مشارکت ۱۶۰ گروه جهادی انجام خواهد شد.

«غلامرضا علی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین فرماندهی کل قوا و در پی ابلاغ فرماندهی کل سپاه در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیک از امروز 11 فروردین تا  روز چهارشنبه 13 فروردین ۹۹ در شهرهای ایوان، چوار، ایلام و مهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در همین راستا گندزدایی وسیع و هدفمند شهر ایلام فردا سه شنبه ۱۲ فروردین رأس ساعت ۸:۳۰ صبح انجام خواهد شد، افزود: در راستای تسریع در کار و اثرگذاری بهتر در امر ضدعفونی شهر، از مواد نانو با قدرت گندزدایی و ضدعفونی بالا استفاده خواهد شد که درصد ضرر و زیان آن برای انسان، حیوانات، اجسام و محیط بسیار پایین خواهد بود.

 

علی محمدی یادآور شد: 60 خودرو سبک و سنگین جنگ نوین و رفع آلودگی و خودرو های تاکتیکی ، ۴۰ دستگاه موتورسیکلت با راکب مجهز به کوله های موتوری و ۶۰ دستگاه کوله سم پاش انفرادی از جمله تجهیزات مورد استفاده در رزمایش بزرگ دفاع بیولوژیکی سپاه در ایلام  است.

 

دبیر قرارگاه امام رضا (ع) سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد:  در رمزایش سراسری دفاع بیولوژیکی سپاه در استان ۵۰۰ نیروی انسانی آموزش دیده در قالب ۱۶۰ گروه جهادی حضور خواهند داشت.

 

وی بیان کرد: این رزمایش با حضور یگان های جنگ نوین از استان های همدان،کرمانشاه، ایلام با محوریت قرارگاه عملیاتی نجف اشرف نیروی زمینی سپاه انجام می شود.

 

علی محمدی در پایان خاطرنشان کرد: از عموم مردم تقاضامندیم ضمن همکاری با عوامل اجرایی رزمایش و عدم حضور در سطح شهر، از پارک هرگونه خودرو در خیابان های اصلی خودداری نمایند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: تابناک

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا