Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@03:37:14 GMT

۱۳۰ هزار خودرو از راه های تهران به مبدا بازگشتند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۲۸۶

۱۳۰ هزار خودرو از راه های تهران به مبدا بازگشتند

آفتاب‌‌نیوز :

انوشیروان محسنی بندپی با اعلام این خبر افزود: چهار هزار و ۹۰۰ خودرو در پایان روز اول و ۱۲۴ هزار و ۵۰۰ خودرو در پایان روز دوم و ۶۴۰ خودرو از دیروز تاکنون برگشت داده شدند.

وی یادآورشد: در این مدت ۴۴۰ خودرو متخلف که به دستورات پلیس در بازگشت بی توجه بودند، جریمه شدند.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی اظهارداشت: در روز اول اجرای طرح ۲۵۰ خودرو، روز دوم ۶۰ خودرو و از دیروز تاکنون به عنوان روز سوم نیز ۱۳۰ برگ جریمه دریافت کردند همچنین تنها در روز دوم ۳۱ خودرو متخلف توقیف شدند و در سایر روزها خودروی توقیفی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران گفت: همچنین طی این مدت ۳۹ واحد صنفی متخلف که اقدام به باز و فعال کردن کسب و کار خود کرده بودند نیز پلمب شدند.

وی در مورد ضرورت بسته بودن اصناف غیرضروری ادامه داد: در راستای اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری نیز رصد و پایش انجام شد و بر همین مبنا ۳۹ واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

محسنی بندپی خاطر نشان کرد: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از هشت فروردین در دستور کار قرار دارد، با دقت و با کیفیت در مبادی ورودی و خروجی استان تهران در حال اجراست تا نقش موثری در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، رانندگان که اصرار به ورود به شهر جدید غیر محل سکونت خود دارد، به ۵۰۰ هزار تومان جریمه نقدی و یک ماه توقیف خودرو محکوم می شوند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر، تعداد بهبود یافتگان به ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر و فوت شدگان به ۲ هزار و ۷۵۷ نفر می رسد.

از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور شناسایی شدند و ۱۱۷ نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استاندار تهران انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرهنگ علیرضا دلیری گفت: حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو مشکوک و برای بررسی متوقف شد.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر بود شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان