Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:57:21 GMT

۲۰ میلیارد ریال به مراکز بهزیستی خوزستان اختصاص یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۵۰۵

۲۰ میلیارد ریال به مراکز بهزیستی خوزستان اختصاص یافت

غلامرضا صدیق راد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آسیب پذیر بودن مددجویان و توانخواهان تحت پوشش اظهار کرد: این مراکز در حوزه‌های توانبخشی، پیشگیری و امور اجتماعی به صورت شبانه روزی به افراد تحت پوشش خدمات رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌ها به مراکز ابلاغ و آموزش‌های لازم به صورت مجازی به همه مدیران و کارکنان نیز داده شده و پیگیری‌ها و مکاتبات فراوانی صورت گرفته تا این مراکز از نظر اقلام بهداشتی کمبود نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدیق راد ضمن قدردانی از خمات ایثار گرانه همه همکاران در بخش‌های مختلف دولتی و غیردولتی برای حفظ سلامت جامعه هدف تحت پوشش افزود: هشت هزار و ۱۱۳ اقدام در سامانه cartable.behzisti.net تاکنون ثبت شده که این موارد شامل اقدامات بهداشتی، نظارتی، راهبری و آموزشی می‌شود.

مدیر کل بهزیستی خوزستان گفت: به صورت روزانه از مراکز شبانه روزی گزارش گیری شده و به طور مستمر توسط اکیپ تخصصی و پرستاران مراکز معاینات بالینی و چک کردن علائم و نشانه‌های مقیمان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: از آغاز شیوع ویروس کووید ۱۹ در کلیه مبادی ورودی ادارات بهزیستی ایستگاه سلامت برای تب سنجی و ارائه اقلام بهداشتی مثل ماسک و دستکش و ضدعفونی دست‌ها مستقر شده است.

صدیق راد حضور تیم‌های اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳ متشکل از کارشناسان و مددکاران زبده در سطح استان برای شناسایی و آموزش کودکان کار و توصیه‌های بهداشتی به آنها و عموم مردم، توزیع ماسک و دستکش و پک های بهداشتی و بروشورها و تراکت‌های آموزشی برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ یکی دیگر از اقدامات بهزیستی بر شمرد.

وی، بخشی از اقدامات بهزیستی را شامل: گند زدایی و ضد عفونی مناطق و پاتوق‌های آسیب زا و توزیع ماسک و دستکش و اقلام بهداشتی و آموزش به افراد آسیب پذیر و ساکن در این مناطق توسط تیم‌های مراکز کاهش آسیب و همچنین ارائه مشاوره‌های تلفنی از ساعت هشت صبح تا ۲۲ شب توسط روانشناسان و مشاوران مجرب خط تلفنی مشاوره ۱۴۸۰ بصورت رایگان به عموم مردم برای کاهش استرس و اضطراب ناشی از شیوع ویروس کووید ۱۹، تولید و تحویل ماسک، دستکش و گان توسط کارگاه‌های تولیدی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار به بیمارستان‌ها عنوان کرد.

کد خبر 4889402

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی خوزستان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید طرح غربالگری شهرکرد سیلاب ماسک طبی بارش باران تردد وسایل نقلیه ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی گفت: هشت میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال حمایت مالی و تشویقی در پارسال به استان اختصاص یافته و جذب شده است.

جمشید نوری افزود: هدایت، حمایت و ترویج فرهنگ تعاون و کمک به شرکتهای تعاونی برتر، اجرای دوره های آموزشی، اجرای طرحهای تحقیقاتی، نظارت بر عملکرد تعاون ها، حمایت از حقوق اعضا و انجام حسابرسی از شرکتها از جمله اهداف اختصاص این اعتبار بوده است.

نوری اظهارکرد: در این راستا بیش از سه میلیارد ریال برای ترویج فرهنگ تعاون در آذربایجان‌غربی اختصاص یافته و هزینه شده است.

وی  گفت: پارسال ۲۵ هزار و ۴۰۰ نفرساعت دوره آموزشی رایگان حضوری و مجازی با حضور اعضا و ارکان شرکتهای تعاونی در استان اجرایی و بیش از یک میلیارد ریال برای اجرای این دوره ها هزینه شده است.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: با هدف کمک به تعاونی های دارای اعضای سه دهک اول درآمدی هم سال گذشته ۷۰۰ میلیون ریال به تعاونی های فرش دستباف استان اختصاص داده شد.

 

 

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان