Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رنگرز قهرمان کشتی فرنگی جهان و سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب افزود: به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی کشور در تمام سال های گذشته خودم را خدمتگزار و خادم جامعه کشتی می دانستم و نه بیشتر، هر زمانی که احساس کردم که حضورم می تواند به کشتی کمک کند فارغ از در نظر گرفتن هر ملاحظه ای با یک بضاعت حداقلی، خودم را موظف و مکلف به خدمت به کشتی می دانستم و باور قلبی من این است که همه ما به کشتی بدهکار هستیم و اگر افتخار خدمت به کشتی را داشته باشیم این برای ما یک فرصت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگرز تصریح کرد: ضمن تشکر از اعتماد وزیر محترم و معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در مسئولیت جدید و با عنایت به حجم کار و حساسیت حوزه های مترتب با استعدادیابی و آموزش ورزش کشور و اهداف جانبی مرتبط با این حوزه، ضمن پوزش از همه ی اهالی کشتی و طلب حلالیت امکان ادامه خدمت در جایگاه مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سخنگوی فدراسیون کشتی در ادامه مسیر برای من مقدور نیست. ولیکن کما فی سابق دغدغه من کشتی خواهد بود و تلاشم این است هرجا که هستم اگر بتوانم به کشتی خدمت و این مهم را به عنوان یک وظیفه پیگیری و محقق می کنم.

گفتنی است با پیشنهاد معاون قهرمانی و حکم وزیر ورزش و جوانان، حسن رنگرز به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعداد یابی منصوب شد.

بیشتر بخوانید:

اشکانی: سال سختی داشتیم، اما بدنیا آمدن فرزندم برای من شیرین بود/ از رسول خادم بسیار آموختم

سخنگوی فدراسیون کشتی:‌ با جدیت درمان ۳ کشتی گیر را پیگیری می کنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب‌های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)