Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 91 MB

به گزارش خبرنگار ایرنا از مسکو، شهرداری مسکو متولی این طرح تدابیر شدیدی را برای اجرای این طرح اتخاذ کرده و به افرادی که به هر دلیل این طرح را زیرپا بگذارند هشدار داده با مجازات های مالی و حتی زندان مواجه خواهند شد.

سرگئی سابیانین شهردار مسکو هشدار داده که تدابیر نظارتی لحظه به لحظه شدیدتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم که امروز دوشنبه گرفته شده است، نحوه نظارت بر اجرای این طرح از زمین و آسمان به نمایش گذاشته شده است.

مسکو پایتخت روسیه تا یک هفته دیگر تعطیل است و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز با اعلام اینکه مسئولان باید آمار واقعی را در اختیار شهروندان قرار دهند، از طرح شهردار پایتخت حمایت کرده و گفته که همه باید به توصیه های کارشناسان حوزه مقابله با بیماری های واگیر عمل کنند.

روسیه جرایم سنگینی را برای متخلفان حقیقی، حقوقی و مقامات دولتی در صورت تخلف از قوانین و مقررات جدید وضع کرده است و پیش بینی می شود این طرح بیش از یک هفته در روسیه به اجرا گذاشته شود چرا که صاحبنظران در روسیه پیش بینی می کنند پهناورترین کشور جهان در شروع گسترش ویروس کرونا قرار دارد و روسیه تا سه هفته دیگر به پیک گسترش این ویروس می رسد.

در شبانه روز اخیر در روسیه ۳۰۲ مورد بیمار کرونایی در ۳۵ جمهوری و استان این کشور شناسایی شد.

مجموع شمار بیماران کرونایی در روسیه به ۱۸۳۶ نفر در ۷۱ جمهوری و استان رسید که ۹ نفر تاکنون فوت کردند.

برچسب‌ها مسکو ویروس کرونا روسیه پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکو ویروس کرونا روسیه مسکو ویروس کرونا روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه

مقام‌های روسیه اعلام کردند اوکراین به چند منطقه در روسیه در ساعات پایانی شب گذشته حمله پهپادی داشت و رسانه‌های روسی نیز گزارش کردند که آتش سوزی در یک پالایشگاه نفت در نزدیکی مسکو رویت شده است.

به گزارش ایسنا، «پاول مالکوف» فرماندار منطقه «ریازان» هم‌مرز با مناطق شمال غربی مسکو گفت در این حملات پهپادی کسی زخمی نشده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، کانال تلگرامی «Baza» روسیه نیز که با سرویس‌های امنیتی این کشور همکاری دارد گزارش کرد که این حمله به پالایشگاه نفت رایازان بوده است.

این پالایشگاه که به شرکت روس‌نفت روسیه تعلق دارد و توسط آن اداره می‌شود حدود ۵.۸ درصد از نفت خام این کشور را پالایش می‌کند و هدف مکرر حملات هوایی اوکراین است.

فرمانداران مناطق «کرسک» و «ورونژ» در جنوب غرب روسیه هم‌مرز با اوکراین هم گزارش حملات پهپادی را در اراضی خود داده و گفتند این حملات زخمی یا خساراتی نداشته است.

روسیه به ندرت اطلاعاتی در مورد تاثیر کامل حملات اوکراین بر قلمرو و زیرساخت‌های خود افشا می‌کند.

مقامات کی‌یف مدعی‌اند هدف قرار دادن زیرساخت‌های نظامی، انرژی و حمل و نقل روسیه، تلاش‌های جنگی مسکو را تضعیف می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • روسیه ۶ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • پایان پوتین؟!
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟