Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:59:13 GMT

پیام استاندار کرمان به مناسبت ۱۲ فروردین

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۰۱۷

پیام استاندار کرمان به مناسبت ۱۲ فروردین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فدایی استاندار کرمان با صدور پیامی فرارسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ فروردین ماه، جشن مردم سالاری دینی و بهار انقلاب اسلامی در پرتو اراده عمومی مردمی آزادی خواه و استقلال طلب است که انقلابی دینی را در جهانی بی روح به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به ثمر رساندند و با رأی قاطع ۹۸/۲ درصدی الگویی جهانی از نه گفتن به دنیای استعمار و استکبار را به دنیا عرضه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۲ فروردین ماه یادآور فریاد ملتی متمدن و سربلند از درون تاریخ است که ندای صلح، عدالت طلبی و خودباوری آن‌ها در سایه انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رسید و مسیری جدید از عزتمندی و اقتدار پیش روی ملت‌های آزادی خواه قرار داد.

اینک انقلاب اسلامی ایران با پشت سر گذاشتن گام نخست چهل ساله خود در سایه رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و به برکت خون شهدا، با بلوغی مالامال از تجربه و دانش، همراه با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، گام دوم خود را آغاز کرده است و به فضل خداوند به انقلاب جهانی امام عصر (عج) پیوند خواهد خورد.

اینجانب در این فرصت مغتنم با گرامیداشت ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی، بر این باورم که این مردم به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی خود با تمام وجود ایستاده‌اند و همواره آماده اند که در راه اعتلای ایران اسلامی جان فشانی کنند.

محمد جواد فدائی
استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمان انقلاب اسلامی ۱۲ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

 

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم