Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:37:10 GMT

تعویق المپیک برنامه‌های مدون ما را هم تغییر داد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۵۴۵

تعویق المپیک برنامه‌های مدون ما را هم تغییر داد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز حضرتی پور با بیان این مطلب افزود: تا قبل از اینکه المپیک به تعویق بیافتد، مقرر بود مسابقات کسب سهمیه در خردادماه برگزار شود و ما برنامه های فنی و تمرینی را متناسب با این مسابقات به کشتی گیران دادیم و با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو اردوها، ملی پوشان تمرینات خود را به صورت شخصی پیگیری می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روش کار ما این بود با ایجاد گروه در فضای مجازی و ارائه تمرینات، هر یک از مربیان نیز چندین کشتی گیر را زیرنظر بگیرد و برنامه های تمرینی آنها را پیگیری کند و دنبال کردن روند تمرینی علیرضا نجاتی، مهدی محسن نژاد، مهدی علیاری، پژمان پشتام و مهدی فلاح برعهده من بود.

حضرتی پور تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی های المپیک به مدت یکسال به تعویق افتاد، برنامه های فنی ما نیز تغییر پیدا کرد و منتظریم که اتحادیه جهانی کشتی در مورد زمان برگزاری رقابتهای گزینشی تعیین تکلیف کند.

وی افزود: با هماهنگی که با محمد بنا سرمربی تیم ملی انجام دادیم، یک برنامه هفتگی برای کشتی گیران تعیین کردیم تا بتوانند آمادگی خود را حفظ کنند و در ادامه نیز با توجه به شرایطی که پیش خواهد آمد، تصمیم گیری خواهیم کرد.

مربی تیم ملی در مورد اینکه آیا تعویق المپیک به نفع کشتی فرنگی ایران است یا خیر گفت: استارت اردوهای خود را قبل از مسابقات جام جهانی زدیم اما این رقابت ها لغو شد و به دلایلی برنامه های ما عقب افتاد و یک مقدار از فازهای آماده سازی تمرینی را از دست دادیم. تعویق المپیک را به فال نیک می گیریم چراکه زمان مناسبی را در اختیار ما قرار می دهد اما به شرطی که شرایط مهیا شده و تمرینات اردویی شروع شود و این موضوع می تواند اثرات خوبی در روند آماده سازی کشتی گیران جوان ما داشته باشد.

حضرتی پور در مورد شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: در مورد ویروس کرونا هیچ چیزی معلوم نیست و روند آن رو به رشد است و این موضوع بلاتکلیفی بوجود آورده است. اگر مردم رعایت کنند صددرصد می توان به نتیجه رسید. درحال حاضر از بین بردن کرونا در سایه همکاری و همدلی مردم به وجود می آید و در برخی از کشورها نیز نتیجه خوبی از این طریق حاصل شده است. البته در برخی از شهرهای خودمان هم رعایت کردند و شرایط بهتر شده است. جا دارد تشکر کنم از تمامی کسانی که بدون هیچ  چشمداشتی در این راه کمک می کنند و در خدمت شبکه بهداشت کشور هستند.

کد خبر 4889511

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی المپیک اردوی تدارکاتی ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد فیفا وزارت ورزش و جوانان کسب سهمیه المپیک احمد سعادتمند اسماعیل خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان، رؤسای جدید «مرکز آمار ایران»، «امور سلامت و رفاه اجتماعی» و امور تازه تأسیس «مشاوران و پیمانکاران» سازمان را منصوب کرد و گفت: این تغییرات با رویکرد تحول‌گرایی و در مسیر تحقق شعار امسال گرفته است.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، «داود منظور» در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.

معاون رئیس‌جمهور گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران، «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیات علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی، «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد.

پیکان‌پور عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین «محمدجواد هادی دهکردی» را نیز به عنوان سرپرست امور مشاوران و پیمانکاران منصوب کرد.

دهکردی دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک بوده و پیش از این به عنوان معاون تسهیل تجاری و توسعه کاربردها در مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کرده است.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد