Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه جمشیدی روز دوشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: معاونت جوانان هلال احمر به منظور ایفای بخشی از مسئولیت بشردوستانه خود و نهادینه سازی اصول و اهداف جمعیت هلال احمر طرح ملی خدمات بشردوستانه را در فضای مجازی را  به صورت غیر حضوری اجرا می کند.
وی از برگزاری ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی توسط هلال احمر خبرداد و اظهارداشت: این جشنواره به منظور ثبت و انتشار رویدادها، خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب، تبادل تجربیات و رفتارهای بشردوستانه خانواده ها و اقدامات ابتکاری هموطنان در دوره گذر از ویروس کرونا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جشنواره با رویکرد افزایش سازگاری و بهبود شرایط خانواده، همنوعان و ترویج فرهنگ همیاری، همدلی و همدردی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کووید19برگزار می شود.
جمشیدی موضوعات ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی را، خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به مردم در پایگاه های اطلاع رسانی، تب سنجی، غربالگری، مشاوره، توزیع اقلام بهداشتی و دیگر موارد برشمرد.
به گفته وی، ابتکارات بشردوستانه هموطنان در نحوه سازگاری و گذران مفید و موثر اوقات فراغت درخانه، مهارت های ایمنی و مراقبتی در دوره گذار از ویروس کرونا، رفتارهای نوعدوستانه برای افزایش ضریب تاب آوری، سطح ایمنی و سلامت همنوعان از دیگر موضوعات این جشنواره است.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حمایت های روانی واجتماعی جهت بهبود سلامت روان اقشار آسیب پذیر اعم از مبتلایان، بهبود یافتگان و خانواده آنان، رویدادهای موثرطرح سحاب(اقدامات امدادی و بشردوستانه اکیپ های سیار در پیشگیری ازابتلا به بیماری کرونا)، آداب و آئین های بشردوستانه ایمن عید نوروز درمنازل و جلوه های ایثار، نیکوکاری و انسان دوستی اعم از رفتارهای داوطلبانه، عام المنفعه و بشردوستانه پزشکان، پرستاران، امدادگران، جوانان و سایر اقشار فداکار جامعه ازدیگر موضوعات ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی است.
جمشیدی تاکید کرد: هموطنان و اعضای داوطلب در طول مدت برگزاری طرح ملی خدمات بشردوستانه از هم اکنون تا 15 اردیبهشت  می توانند عکس ها و فیلم های تهیه شده از فعالیت‌ها، اقدامات و رفتارهای بشردوستانه، عام المنفعه و امدادی را از طریق پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به نشانی bashardoosti99@gmail.com   بارگذاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این علاقمندان می توانند آثار خود را با موضوعات بیان شده درسایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به نشانیrcsy.ir/bashardoosti  نیز ارسال کنند.

برچسب‌ها سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فیلم زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فیلم زنجان سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر فیلم زنجان خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر ششمین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

وی افزود: همچنین آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی ادامه داد: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

مسابقه کتاب سال استان آذربایجان‌غربی با همکاری خانه کتاب ایران و معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین