Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:18:06 GMT

پلمب ۱۱۲ واحد صنفی در آستارا/۶ هزار نفر غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۱۷۸

پلمب ۱۱۲ واحد صنفی در آستارا/۶ هزار نفر غربالگری شدند

حسن رستم زاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی سه روز گذشته طرح فاصله گذاری اجتماعی برای ممانعت از ورود خودروهای غیربومی برای قطع شیوع ویروس کرونا در ورودی استان گیلان از سمت آستارا و همچنین مسیر آستارا به تالش با نظارت ویژه اجرا شده است.

وی به اجرای طرح تب سنجی در گردنه کوهستانی حیران اشاره و با بیان اینکه همکاری نیروهای بیمارستان، اصناف و سازمان‌های مردم نهاد برای مبارزه با کرونا قابل تقدیر است، افزود: عوامل نظارتی مستقر در گردنه حیران و مسیر آستارا به تالش برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مانع ورود ۹۰۰ خودرو با پلاک غیر بومی و همچنین تردد بین شهری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم زاد با اشاره به غربالگری و تب سنجی ۶ هزار نفر در مسیرهای فوق، ادامه داد: فرماندار شهرستان نمین و همچنین مدیر کل راهداری استان اردبیل در این راستا همکاری بسیار خوبی با مسئولان شهرستان مرزی آستارا داشتند.

فرماندار آستارا، با تاکید بر اینکه در روز طبیعت به دلیل شیوع ویروس کرونا اجازه هیچ تجمع و برپایی چادر به مردم در مناطق بکر و گردشگر پذیر آستارا داده نخواهد شد، افزود: وقتی پای سلامت جامعه و مردم در میان است با کسی تعارف نداریم.

وی همچنین با اشاره به پلمب ۱۱۲ فقره رستوران، چایخانه، قلیان سرا، رستوران بین راهی و واحدهای صنفی در سطح شهرستان مرزی آستارا، تصریح کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف قاطعانه برخورد خواهیم شد.

رستم زاد با بیان اینکه تاکنون ۴۲۱ نفر با علائم شبه آنفلوآنزا و کرونا در بیمارستان آستارا بستری شده اند، گفت: از این تعداد ۳۵۵ نفر بهبود یافته اند.

کد خبر 4889345

منبع: مهر

کلیدواژه: آستارا ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید سیلاب گرگان طرح غربالگری شهرکرد بارش باران تردد وسایل نقلیه ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان

فریبرز جباری رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: پویش سلامت دهان و دندان از امروز یکشنبه به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

وی پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند