Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:57:06 GMT

برخورد پژو با تریلی در کلاله یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۲۷۴

برخورد پژو با تریلی در کلاله یک کشته و ۲ مصدوم برجای گذاشت

سید رحیم میرکریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۲۲ و ۴۳ دقیقه شامگاه دوشنبه برخورد شاخ به شاخ پژو ۴۰۵ با تریلی فاو در محور کلاله به مراوه تپه - محدوده پمپ بنزین روستای دهنه توسط اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گزارش شد.

وی با بیان این که بلافاصله دو تیم امدادی به محل اعزام شدند، افزود: در این حادثه یک نفر در محل فوت کرد که متوفی بعد از رهاسازی تحویل عوامل انتظامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرکریمی بیان کرد که این حادثه دو مصدوم  دیگر هم داشت که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 4889563

منبع: مهر

کلیدواژه: مراوه تپه سانحه تصادف هلال احمر گلستان کلاله ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید سیلاب گرگان طرح غربالگری شهرکرد بارش باران تردد وسایل نقلیه ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت

جعفر میعادفر با اشاره به حوادث مهمی که در هفته گذشته در کشور رخ داده است، گفت: از هشتم تا چهاردهم اردیبهشت امسال، ۶۴۵ حادثه ویژه به اورژانس کشور ارجاع داده شد که نسبت به هفته گذشته، افزایش ۱۱ درصدی را شاهد هستیم. از این تعداد حوادث، ۲۳۳حادثه ترافیکی و ۴۱۲ حادثه غیرترافیکی داشتیم که به ترتیب افزایش ۴۸ درصدی و کاهش دو درصدی را شاهد بودیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در این بازه زمانی، ۲۹۳۶ نفر نیز مصدوم شدند. همچنین متاسفانه ۱۶۹ نفر نیز در حوادث رخ داده جان خود را از دست دادند.

میعادفر با اشاره به جزییات حوادث ترافیکی گفت: در مجموع ۳۶ درصد حوادث اعلام شده به اورژانس از نوع ترافیکی بودند اما ۴۵ درصد زخمی‌ها مربوط به همین ۲۷ درصد حوادث ترافیکی بود.

وی درباره مصدومانی که به مراکز درمانی منتقل شدند نیز گفت: ۲۶۵۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند که ۴۲ درصد از مصدومان انتقالی را مصدومان تصادفات تشکیل داده‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین۲۸۰ نفر در محل خدمات درمانی دریافت کردند که ۷۱ درصد از آن ها مجروحان تصادفی بودند که در مجموع ۱۴۳ نفر هستند.

میعادفر گفت: طی هفته گذشته، ۳۲ مورد زمین لرزه نیز در کشور رخ داد که بزرگترین آن ها در دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در حوالی کرمان و رفسنجان بود که به بزرگی ۴.۶ ریشتر رخ داد و خوشبختانه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب