Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اسدآباد از بهره مندی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد از راه روستایی آسفالته در سالجاری خبر داد.

ساسان رستمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان اسدآباد ۲۸ کیلومتر راه روستایی شنی وجود دارد که براساس قرارداد آسفالت و بهسازی ۱۳ کیلومتر از این میزان راه شنی در حال اجراست و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار اسدآباد از راه روستایی آسفالته بهره مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اتمام پروژه آسفالت و بهسازی ۱۳ کیلومتر راه روستایی،تنها ۱۵ کیلومتر راه روستایی شنی در شهرستان باقی خواهد ماند که این روستاها نیز زیر ۱۰ خانوار جمعیت هستند، افزود: اجرای بهسازی و آسفالت راه شنی روستایی قاسم آباد،سیاهگله به سوتپه،قمشانه، حیدرآباد و نادرآباد به طول ۱۰کیلومتر به مبلغ قرارداد سه میلیارد تومان و اجرای آسفالت راه شنی روستایی گدار پهن به آفریانج به طول سه کیلومتر به مبلغ قرارداد ۷۰۰ میلیون تومان راه های شنی روستایی هستند که در سالجاری آسفالت می شوند.

رستمی همچنین از اجرای روکش آسفالت در راه های منتهی به شهر اسدآباد واقع در کمربندی شهدا به عنوان یکی از قراردادهای در حال اجرا این شهرستان به مبلغ قرار داد ۱.۵ میلیارد تومان خبر داد و تصریح کرد: یک دهنه زیرگذر در موسی آباد نیز به مبلغ ۸۱۳ میلیون تومان براساس قرار داد در دست اجرا قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به ۳۰ مورد گشت کنترلی ناوگان حمل بار و مسافر در این شهرستان در سال گذشته یادآور شد:در سال گذشته ۴۴ هزار و ۹۸۱ نسخه بارنامه در این شهرستان صادر و میزان ۸۱۵ هزار ۶۴۳ تن بار حمل شده است.

رستمی گفت: در سال گذشته ۷۶۷۴ مترمربع از کل استحفاظی شهرستان لکه گیری با آسفالت سرد و۹۴۹۲ متر مربع از گردنه اسدآباد،بزرگراه،ویرایی،نجف آباد،بوجین،ملحمدره،پیرملو،کلیایی و محور داشبلاغ لکه گیری با آسفالت گرم شد.

وی درزگیری راه های آسفالته به طول ۱۱۱۳۰ متر، رگلاژ و تسطیح شانه راه های آسفالته به میزان ۲۹۲ کیلومتر، شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی به میزان ۳۰ کیلومتر،تعمیر تابلوهای اخطاری و نیروی انتظامی به تعداد  ۲۴۹۳ عدد،نصب تابوهای اخطاری و انتظامی به تعداد ۲۱۵۰ عدد، شستسوی تابلو و علائم به تعداد ۸۱۲۷، نصب گاردریل ۹۵شانه، خط کشی راه های روستایی ۶۳ کیلومتر_ایجاد شیارهای طولی و عرضی ۸.۵ کیلومتر، تسطیح و رگلاژ راه های شنی ۶۴ کیلومتر، تنقیه و لایروبی پل ها۳۳ کیلومتر،حمل مصالح جهت عملیات راهداری زمستانی ۶۰۰۰ تن، موج تراشی سطوح آسفالته ۲۸  هزار و ۶۸۰ متر مربع، تعمیرات ابنیه فنی ۳۲ دستگاه، اجرای روکش آسفالت ۱۰.۹ کیلومتر و ایجادحفاظ خاکی بازدارنده در نقاط پرتگاهی  ۲۱۷۰۴ متر مکعب را از جمله اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل جاده ای این شهرستان در سال گذشته برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای سال گذشته راه روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اصغر کاظمی افزود: در یکسال گذشته در ۷ کیلومتر از راه های روستایی  شهرستان عملیات  آسفالت ریزی  انجام شد و همچنین ۲۷ کیلومتر راه روستایی نیز آماده آسفالت ریزی است.

وی با اشاره به اینکه در طول سال گذشته ۵.۴ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای شهرستان خوی انجام شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه خط‌ کشی یکی از تاثیرگذارترین اقدامات در خصوص ایمن‌سازی، آشکارسازی و کاهش تصادفات جاده‌ای است، در این مدت ۲۳۳ کیلومتر از محورهای خوی خط کشی شد.

کاظمی یاد آورشد: تسطیح، رگلاژ، شانه‌سازی محورها به طول  ۶۶۹ کیلومتر، شن ریزی راه های روستای و فرعی به طول کیلومتر ۲۲۰ وبازسازی و نصب گاردریل به طول ۱۳۰۰ متر از دیگر اقدامات اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خوی در سال گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: با هدف ایمنی جاده ها ۳۰۰ عدد لامپ روشنایی در این مدت توسط اداره راهداری شهرستان تعمیر شد.

دیگر خبرها

  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستایی جوزستان به معدن
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • وعده تأمین اینترنت برای روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان در طرح راه‌های روستایی بوشهر
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند