Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اعلام این‌که مراحل گزینش پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی آموزش و پرورش 98 در حال انجام است از آغاز فرآیند مصاحبه بعد از تعطیلات نوروز خبر داد.

حسین محمدزاده کمالی با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا عمدتا برنامه‌های جاری مجموعه آموزش و پرورش را دچار تغییر کرده است، گفت: بر اساس رایزنی‌های به عمل آمده، تعداد 462 پذیرفته شده نهایی از 17 فروردین  لغایت هفت اردیبهشت جهت انجام فرآیند مصاحبه، طی تماس تلفنی دعوت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که رویکرد مجموعه آموزش و پروش، جذب فرد اصلح در تراز ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای امر خطیر تعلیم و تربیت آینده سازان کشورمان است، گفت: جای هیچگونه نگرانی نیست و بدون تردید هیچ حقی تضییع نشده و پذیرفته شدگان با اطمینان خاطر هم‌چون مراحل گذشته، این مرحله را نیز در حداقل زمان حضور در جلسه مصاحبه، طی خواهند کرد.

وی با اشاره به این‌که تمهیدات لازم نکات بهداشتی محل گزینش اتخاذ شده است، یادآورشد: از زمان شیوع کرونا ویروس، طی سه مرحله ساختمان هسته گزینش گندزدایی و سم پاشی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، محمدزاده کمالی افزود: در زمان حضور پذیرفته شدگان ضمن توزیع ماسک و رعایت فاصله با مصاحبه گر، فرآیند مصاحبه در حداقل زمان ممکن انجام خواهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آزمون استخدامی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی پذیرفته شدگان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان

در این مراسم از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • اعتراض برخی دانشجو معلمان به نحوه گزینش در آموزش و پرورش استان گیلان
  • اعلام نتایج آزمون استخدام مشاور و معلم ورزش تا نیمه خرداد
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند