Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین هاشمی تختی صبح امروز دوازدهم فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به حدنصاب نرسیدن سومین نشست مجازی نمایندگان مجلس شورای اسلامی که باعث شد این جلسه رسمیت پیدا نکند اظهار کرد: در این نشست پیشنهاداتی در  خصوص مزایای ایثارگری و یا جانبازی کادر درمانی که در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و مسائل اقتصادی دوره بعد از فروکش کردن کرونا مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این نشست مجازی شرایط و نحوه برگزاری جلسات مجلس نیز مورد بحث قرار گرفت، افزود: در این نشست همچنین به صورت متمرکز پیرامون حمایت از کادر درمانی کشور صحبت شد که امیدواریم در نشست‌های آتی منتج به نتایج خوب شود.

 هاشمی‌تختی اضافه کرد: بررسی طرح تقاضا و دریافت وام ۵ ملیلیارد دلاری برای مقابله با کرونا از بانک جهانی نیز در این نشست مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

به دلیل محدودیت در ترددها، اعمال و اهمیت قرنطینه و جلوگیری از سفرها، مقرر شده است که نشست‌های مجلس از طریق ویدئو کنفرانس و به صورت مجازی برگزار شود، دلیل عمده غیبت اغلب نمایندگان در سومین جلسه مجازی مجلس، مشکل در برقراری ارتباط اینترنتی توسط نمایندگان، اعلام شده است.

کد خبر 496739 برچسب‌ها كرونا در ايران مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید

تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • بررسی کاربرد فناوری‌های نوین درجلوگیری از آسیب‌های طبیعی به بنا‌های تاریخی
  • همه اختیار‌ها را به رئیس کل بانک مرکزی دادیم؛ اما هنوز در سیاست‌ ارزی دچار مشکل هستیم/ جلسه سومی وجود ندارد؛ تا یکشنبه برای دریافت برنامه ارزی منتظر می‌مانیم