Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی شجاعی، سه شنبه با بیان اینکه ثبت نام در این سامانه، نظام سلامت را در پیشگیری، شناسایی و مراقبت افراد جامعه در برابر بیماری کرونا یاری می بخشد، اظهار داشت: شهرستان رازوجرگلان با ثبت نام ۶۱ هزار و ۱۲۴ نفر مشارکتی بیش از ۱۰۰ درصدی در این طرح داشته، فاروج با ۴۵ هزار و ۴۰۲ نفر و مشارکت ۹۲.۹۵ درصدی، گرمه با ۲۴ هزار و ۲۱۳ نفر و مشارکت ۹۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۵ درصدی، مانه و سملقان با ۸۹ هزار و ۵۷۴ نفر و مشارکت ۸۵.۶۷ درصدی و جاجرم با ۳۱ هزار و ۶۸۳ نفر و مشارکت ۸۱.۲۹ درصدی، بالاترین درصد مشارکت را در این طرح داشته اند.

وی تصریح کرد: شهرستان شیروان با ۱۱۷ هزار و ۴۳۱ نفر و مشارکت ۷۶.۳۹ درصدی، اسفراین با ۸۴ هزار و ۵۰۰ نفر و مشارکت ۶۱.۶۳ درصدی و بجنورد با ۱۸۹ هزار و ۳۵۶ نفر و مشارکت ۶۰.۲۹ درصدی در رتبه های بعدی مشارکت در این طرح قرار گرفته اند.

نماینده عالی دولت در استان  با قدردانی از همراهی مردم در مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: هدف تمام فرمانداران باید افزایش این آمار باشد زیرا مشارکت و ثبت نام در سامانه غربالگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان شمالی تا دیروز ۳۳۷ نفر و تعداد جانباختگان ۳۶ نفر اعلام شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی  محمدعلی شجاعی خراسان شمالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی خراسان شمالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خراسان شمالی نفر و مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • روند روبه رشد صادرات خراسان شمالی
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود