Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:11:54 GMT

حمل و نقل رایگان کالا از سوی بسیج در خمین راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۴۷۵

حمل و نقل رایگان کالا از سوی بسیج در خمین راه‌اندازی شد

سرهنگ پاسدار سید« محمدمهدی میرهادی » روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پیک موتوری رایگان وظیفه حمل و نقل کالای خریداری شده از فروشگاه تا در منزل مردم را به‌صورت رایگان بر عهده دارد.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۰ خودرو و ۲۰  دستگاه موتورسیکلت برای مشارکت در این کار ثبت‌نام کرده و فعالیتشان کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین ادامه داد: شهروندان خمین می‌توانند برای مشارکت در این کار و دریافت خدمات رایگان حمل و نقل کالای خریداری شده با شماره های ۰۹۰۳۰۲۹۶۱۳۲ و ۰۹۹۰۳۷۶۱۰۵۷ تماس بگیرند. 
سرهنگ پاسدار میرهادی تاکید کرد: این اقدام برای جلوگیری از خروج مردم از خانه، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا  است. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین  با اشاره به تولید روزانه یک‌هزار عدد ماسک بهداشتی سه لایه و نخی با حمایت گروه‌های جهادی در این شهرستان یادآور شد: بخشی از این ماسک‌ها که با کمک خیران تولید شده  و در بیمارستان، مراکز خیریه و بین جانبازان خمین توزیع شده است.
وی تصریح کرد: ۵۰ نفر از بسیجیان و گروه‌های جهادی زادگاه امام راحل در کارگاه‌های تولید ماسک فعالیت دارند.
فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج خمین اظهار داشت: بخشی  از ماسک‌ها با قیمت تمام شده از سوی رده‌های سپاه پاسداران در بین مردم شهرستان توزیع می‌شود و تلاش بر این است که اقشار متوسط و کم درآمد به اقلام بهداشت فردی دسترسی داشته باشند.
سرهنگ پاسدار میرهادی ادامه داد: تاکنون پنج هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده از سوی سازمان بسیج خمین تهیه و در بین عموم شهروندان توزیع شده است.
وی گفت: شماری از  این مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم و حاشیه شهر خمین به شکل رایگان توزیع شده  و تعدادی نیز با قیمت تمام شده و بسته بندی در اختیار مردم قرار گرفته است.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج خمین با اشاره به ضدعفونی خودجوش مغازه ها، معابر و خودپردازها توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های مقاومت شهرستان افزود: این اقدامات بدون هیچ چشم‌داشتی و در راستای حفظ سلامت شهروندان در سطح شهر انجام می‌شود.
شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است و ۶۸ گروه جهادی سه تا ۵۰ نفره در این شهرستان در زمینه فرهنگی و عمرانی فعالیت دارند.
  
 

برچسب‌ها ویروس کرونا خمین سازمان بسیج سازندگی در خانه بمانیم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خمین سازمان بسیج سازندگی در خانه بمانیم ویروس کرونا خمین سازمان بسیج سازندگی در خانه بمانیم ناحیه مقاومت بسیج خمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان

عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع محلی در شهر طولکرم در کرانه باختری بامداد امروز از تیراندازی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به سمت خودروی «عمر ابوالفول» از رزمندگان گردان طولکرم  و فرمانده یگان الموت در گردان «طولکرم» خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، او که به شدت زخمی شده بود در بیمارستان «رفیدیا» در شهر نابلس به شهادت رسید؛ همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود.

به گفته منابع محلی، پیکر مجروح عمر ابو الفول ابتدا به بیمارستان «ثابت ثابت» در شهر طولکرم منتقل شده و سپس عناصر امنیتی تشکیلات نیز خود را به بیمارستان رسانده‌اند و پس از رزمندگان فلسطینی مجبور به انتقال شهید ابو الفول به بیمارستان «رفیدیا» در نابلس شده‌اند که در آن‌جا به شهادت رسیده است.

در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم».

هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و سازمان‌های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی موضوعی است که سال‌هاست فلسطینی‌ها خواستار برچیده شدن آن هستند؛ طی سال‌های گذشته در موارد بسیاری نهادهای امنیتی اسرائیلی ترور یا بازداشت نیروهای مقاومت در کرانه باختری را به تشکیلات خودگردان سپرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان
  • آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها رسالت مهمی برعهده دارند
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج