Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا موفق روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: استان وجوه این میزان الکل را پرداخت کرده است اما برخی از استان ها، تاکنون مانع رسیدن این محصول به کارخانه‌های استان شده اند.

وی گفت: شیوع بیماری کرونا و افزایش تقاضا برای مواد ضدعفونی کننده در مناطق مختلف کشور، سبب شده تا سایر استان ها، از دادن الکل به خراسان شمالی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول کمیته اقتصادی تامین، تولید و توزیع ستاد مقابله با کرونا در خراسان شمالی افزود: تاکنون، ۲۵ هزار لیتر الکل، ماده اولیه کارخانه ها برای تولید محصولات ضدعفونی کننده، وارد استان و توزیع شده است.

موفق اظهار داشت: در این مدت، حدود ۳۰۰ هزار جفت دستکش لاتکس و فریزی، در استان توزیع شده همچنین ۶۰۰ هزار تا ۷۰۰ هزار ماسک در بازار، به دست متقاضیان رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه با افزایش میزان تولید، اقلام مختلف بهاشتی، در بازار وجود دارد و التهاب هفته های نخست، فروکش کرده است.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه الکل آساک در شهرستان فاروج، فعال شده و روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ لیتر محلول‌های ضدعفونی تولید می‌کند البته قرار است این ظرفیت در هفته آتی، به سه هزار لیتر افزایش یابد.

وی گفت: نخستین کارخانه تولید ماسک طبی هم با ظرفیت تولید سالانه ۶۲ میلیون ماسک، آماده فعالیت است، سرمایه گذار این طرح، خط تولید را نصب کرده است که البته پیگیر تامین پارچه های استاندارد مورد نیاز است، با مکاتبه هایی که با استان های یزد و همدان شده، قول مساعد برای تحویل این محصول تا اوایل هفته آتی، داده شده است.

مسوول کمیته اقتصادی تامین، تولید و توزیع ستاد مقابله با کرونا در خراسان شمالی با بیان اینکه این کارخانه می تواند روزانه ۱۸۰ هزار ماسک تولید و روانه بازار کند اظهار داشت: اکنون کارگاه ها، اصناف و تعاونی‌ها، روزانه ۳۶ هزار ماسک تولید و توزیع می کنند.

با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر یازدهم فروردین، ۳۳۷ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۳۶ نفر جان باخته اند.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا و معضل بازار لوازم پیشگیری از آن کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان؛ عبدالحسین قاضوی در دیدار با استاندار خراسان شمالی گفت: همچنین دراین مدت ۱۰۰ هکتار به ناحیه صنعتی این شهرستان افزوده شده است و مکاتبه برای تبدیل ناحیه صنعتی شهرستان گرمه به شهرک انجام شده است.

افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای درگرمه
وی افزایش ۴۰ درصدی تولید گوشت مرغ، افزایش ۱۲۰ درصدی تولیدات گلخانه ای، افتتاح سینما، کتابخانه، اجرای ۸۰۰ کیلومتر فیبر نوری،۱۲۰ کیلومتر گاز کشی به آبادی‌ها را برخی از اقدامات انجام شده عنوان کرد.
قاضوی درادامه افزود: شهرستان گرمه در حوزه نهضت ملی مسکن شهری پیشرو‌ترین شهرستان استان است و تاکنون ۲۲۳۲ قطعه زمین به مردم واگذار شده است و ۹۰۰ قطعه نیز در دست اقدام است.

همدلی و هم افزایی مدیران موجب شکوفایی و پیشرفت می شود 

استاندار خراسان شمالی هم تأکید کرد: تامین زیرساخت‌های توسعه‌ای شهرستان گرمه امسال نیز همچنان با قوت دنبال شود.

حسین نژاد همدلی و هم افزایی بین مدیران شهرستان گرمه را موجب شکوفایی و پیشرفت این شهرستان دانست و در زمینه تامین اعتبارات تملک و دارایی شهرستان گرمه گفت: سهم قانونی شهرستان به قوت خود باقی است و پرداخت مازاد بر آن نیز برای پیشبرد اهداف پیگیری می‌شود.

تأکید برجذب سرمایه گذاری خارجی 
استاندار استفاده از ابتکار و خلاقیت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح ها تاکید کرد.
وی جذب سرمایه گذاری خارجی، طرح‌های توسعه و شهرک‌های صنعتی در این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: روند رشد شهرستان گرمه روند پر شتابی است و امیدواریم در سال جاری با پیگیری این روند به نقطه بهتری برسیم.
استاندار خراسان شمالی گفت: در سالی که به نام جهش تولید است، باید از ظرفیت‌های مجتمع‌های گلخانه ای، دامداری و کشاورزی نیز برای تحقق شعار سال و جهش تولید، بهره گرفت.
شهرستان گرمه در غرب خراسان شمالی، دارای ۴۰ هزار نفر جمعیت است.

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد