Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@03:31:40 GMT

نظارت مستمر بر روند تعطیلی اصناف غیرضرور خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۵۲۱

نظارت مستمر بر روند تعطیلی اصناف غیرضرور خرم‌آباد

 به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «محمدرضا صفی خانی» گفت: ۵ اکیپ به صورت مستمر بر تعطیلی اصناف غیر ضرور در مرکز استان نظارت کرده و در سایر شهرستانها نیز این امر به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود : با توجه به مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا مبنی بر بسته بودن اصناف غیر ضرور تا پایان ۱۵ فروردین ماه این امر مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان صمت لرستان ادامه داد: در همین راستا طی جلسه هماهنگی که روز گذشته با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، نماینده دادستان، بسیج اصناف و سایر دستگاه ها برگزار شد، مقرر شد تا نظارت‌ها به صوت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

صفی‌خانی عنوان کرد: در همین راستا بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در شهر خرم آباد ۵ اکیپ متشکل از دستگاه ها و نهادهای مختلف به صورت مستمر بر نحوه تعطیلی اصناف غیر ضرورو نظارت می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه در اولین روز کاری سال ۹۹ با همکاری بسیار مناسب اصناف شاهد تعطیلی اغلب واحدهای صنفی غیر ضرور در سطح شهر خرم آباد بودیم و باید از صاحبان واحدهای صنفی تقدیر و تشکر کرد.

رییس سازمان صمت لرستان عنوان کرد: با توجه به اهمیت سلامت جان شهروندان روند تعطیلی اصناف غیر ضرور تا پایان ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد و اکیپ های نظارتی نیز به صورت مستمر بر روند تعطیلی واحدهای صنفی نظارت می کنند و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت می گیرد.


مسئول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد مقابله با بیماری کرونای لرستان عنوان کرد: این اکیپ ها در تمامی مناطق شهر به خصوص هسته مرکزی همچون خیابان علوی، شریعتی، سبزه میدان تا شهدا، مطهری و خیابان انقلاب بازرسی و نظارت خواهند کرد و امیدواریم روند همکاری اصناف تا پایان ۱۵ فرودین ادامه داشته باشد.

صفی خانی گفت: امروز نیز با توجه به اخطارات لازم به جز چندین مورد که واحد صنفی خود را باز کرده بودند و این امر منجر به پلمپ شد اصناف غیر ضرور تعطیل بوده و مشکل چندانی نداشتیم و باید از ارگان ها و نهادهای متخلف تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: در شهرستانهای دیگر استان نیز نظارت ها به صورت مستمر انجام می شود تا شاهد تعطیلی اصناف غیر ضرور باشیم.


رییس سازمان صمت لرستان اظهار کرد: البته این تعطیلی شامل اصناف عرضه کننده مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و کالاهای ضروری و اساسی نخواهد بود، همشهریان می توانند در صورت مشاهده فعالیت اصناف غیر ضرور مراتب را به این سازمان و اتاق اصناف گزارش دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

46

کد خبر 1371079

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمد مهدی نیکونژاد گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد علی رغم اقدامات درخشانی که در برگزاری رویداد‌های ورزشی به خصوص در برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات، انجام می‌دهد، انتظار می‌رود در مدیریت اماکن ورزشی متعلق به شهرداری به ویژه زمین‌های ورزشی احداث شده در محلات شهر نیز، با برنامه ریزی درست و مناسب به صورت فعال و جدی عمل کند.
وی، افزود: ضرورت دارد سالن‌ها و اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز شهرداری از حالت تعطیلی خارج و برای استفاده عموم مردم و به خصوص جوانان شهر مهیا شود.
نیکونژاد ادامه داد: شهرداری یزد با تدوین آیین نامه‌ای اجرایی، اماکن ورزشی در اختیار خود را طی فرایندی قانونی و یکپارچه به افراد دلسوز و متعهدی که از سوی معتمدین و هیأت امنای مساجد محله معرفی می‌شوند، تحویل دهد و ضمن آموزش افراد معرفی شده جهت تصدی مدیریت اماکن ورزشی با در نظر گرفتن موارد قانونی، در صدد دریافت سود از این اماکن نبوده و آن‌ها را به صورت درآمد هزینه‌ای اداره کند و نظارت مستمر بر مدیریت و بهره برداری و فرایند حفظ و نگهداری از آن اماکن را داشته باشد.
عضو شورا خاطرنشان کرد: امید است در اولین فرصت سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد با راه اندازی سامانه اینترنتی ضمن معرفی اماکن ورزشی خود، این امکان را برای متقاضیان فراهم آورد تا بتوانند نسبت به رزرو سالن به صورت سیستمی و شبکه‌ای اقدام و در زمان مشخص از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود