Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:47:09 GMT

آزمایشگاه تشخیص کرونا در اروند راه‌اندازی می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۸۰۸

آزمایشگاه تشخیص کرونا در اروند راه‌اندازی می شود

شکر الله سلمان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با کمک سازمان منطقه آزاد اروند آزمایشگاه تشخیص طبی که مجهز به دستگاه‌های مجهز و گران‌قیمت است به زودی در این منطقه راه‌اندازی می‌شود.

وی همچنین از افتتاح بخش دوم مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در چند روز آینده بخش دوم مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر راه‌اندازی می‌شود و ظرفیت خدمات‌دهی در این بخش نیز افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان این نکته را یادآور شد که بیمارستان ولی‌عصر (عج) خرمشهر بیمارستان ویژه نیست و افتتاح این بخش اقدامی برای مواقع شیوع بیشتر بیماری است که می‌تواند ظرفیت‌های درمانی منطقه را افزایش دهد.

وی همچنین از اجرای طرح غربالگری ویژه بیماران خاص در خرمشهر خبر داد و گفت: طرح ویژه «غربالگری بیماران خاص» که شامل زنان باردار، موارد اچ. ای.وی مثبت است که به صورت پایلوت در خرمشهر اجرایی می‌شود؛ در قالب این طرح تمام موارد به صورت روزانه رصد و اطرافیان این افراد نیز تحت بررسی روزانه قرار خواهند گرفت.

سلمان زاده به قرار گرفتن خرمشهر در صدر میزان ابتلاء به کرونا در استان خوزستان اشاره و بر لزوم برخورد قهری‌تر مسئولان برای کاهش این روند تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه تحدید سلامت عمومی جرم است باکسی که به هشدارها بی‌توجهی می‌کند می‌توان با قوه قهریه برخورد کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در ادامه رعایت نکردن اصول بهداشتی را عامل شیوع کرونا در خرمشهر دانست و توضیح داد: علت شیوع کرونا در این شهرستان، خروج مردم خرمشهر در شب عید برای خرید بود که با توجه به اینکه برای مشاهده تأثیر کرونا دو هفته نیاز است اکنون با روند صعودی مواجه شده همان‌طور که تأثیر اقدامات پیشگیرانه فعلی نیز دو هفته آینده بروز خواهد کرد.

کد خبر 4889669

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان آزمایشگاه منطقه آزاد اروند ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید سیلاب گرگان طرح غربالگری شهرکرد بارش باران تردد وسایل نقلیه ماسک طبی ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • معاون گردشگری وزارت میراث وارد خوزستان شد
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • اوج گیری گرما در اروند