Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@03:38:30 GMT

توافق پرسپولیس با برانکو با برنامه ویژه

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۷۷۷

توافق پرسپولیس با برانکو با برنامه ویژه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  خبرآنلاین، باشگاه پرسپولیس بابت حضور پنج بازیکن خود با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مبلغ ۶۴۷ هزار دلار از فیفا می خواهد اما این پول به دلیل تحریم های ارزی به وجود آمده علیه بانک های ایرانی قابل پرداخت از سوی فیفا به سرخ ها نیست.

پولی که قرار بود به برانکو ایوانکوویچ پرداخت شود اما بخش مالی فیفا زیر بار آن نرفت و اعلام کرد تنها از طریق فدراسیون ها می تواند پول را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باشگاه پرسپولیس با هماهنگی امور بین الملل فدراسیون فوتبال ایران خواستار پرداخت این پول به طلبکاران خود شده است اما هنوز پاسخی از فیفا دریافت نکرده است. در صورتیکه فیفا با این موضوع موافقت کند ابتدا طلب ۲۳ هزاردلاری فرناندو گابریل و ۱۰ هزار دلاری سرتن چوک پرداخت می شود و سپس بخشی از طلب برانکو ایوانکوویچ را می خواهد از این طریق پرداخت کند.

گفته می شود با توجه به حکم برانکو از فیفا این نهاد به احتمال فراوان در این زمینه با باشگاه همکاری خواهد کرد و پرسپولیس بزودی باب مذاکرات جدید با پرفسور را باز خواهد کرد.

افشاگری‌های محسن خلیلی از پشت پرده‌های پرسپولیس کد خبر 496699 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با پیروزی پرگل در دیدار یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قرقیزستان به نیمه نهایی رقابت راه پیدا کند و همچنین جواز حضور در جام جهانی فوتسال را بدست بیاورد و برای نهمین بار در بزرگ‌ترین آوردگاه فوتسال جهان حضور داشته باشد. به همین مناسبت سایت فیفا در مطلبی، به تمجید از ملی‌پوشان فوتسال ایران پرداخته و عملکرد علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم‌ملی را جادویی و خیره کننده دانسته است.

در گزارش فیفا عنوان شده است:«ایران با نتیجه شش بر یک جمهوری قرقیزستان را شکست داد و به جام جهانی ازبکستان ۲۰۲۴ رسید و عملکرد علی‌اصغر حسن زاده و مهدی کریمی در این رقابت‌ها خیره کننده بوده است.»

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال راه یافت. علی اصغر حسن زاده در پیروزی ۶ بر یک در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد، او گلزنی کرد و دو پاس گل داد. همچنین مهدی کریمی دو گل زد و بهروز عظیمی، سالار آقاپور و سعید احمدعباسی دیگر گل های شاگردان وحید شمسایی را به ثمر رساندند.

حسن زاده در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته است: «صعود به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در ازبکستان اولین هدف ما از شرکت در جام ملت‌های آسیایی فوتسال آسیا بود. اکنون هدف ما در ازبکستان این است که مانند دو جام جهانی قبلی که یک بار سوم شدیم و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفتیم، بتوانیم بهترین نتیجه تاریخ فوتسال ایران را کسب کنیم و در جام جهانی آینده شگفتی بزرگی باشیم.»

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • پرداخت هزینه‌های خدماتی و درمانی بیماران سرطانی توسط دولت، به زودی
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد