Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدناصر معصومی زاده روز سه شنبه به ایرنا گفت: درراستای اجرایی شدن طرح فاصله گذاری اجتماعی در سنقر وکلیایی برای مقابله با بیماری کرونا، خوشبختانه رضایت و همکاری دستگاه های مختلف را تا این لحظه در پی داشته است.
وی اظهارداشت: موفقیت در چهارمین روز از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان نشان از درک و فهم دقیق مردم از شرایط و مسوولیت ها را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار سنقر و کلیایی ادامه داد: افرادی که دستورالعمل ها و توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را رعایت نکنند،به علت رعایت نکردن حقوق شهروندی مرتکب تخلف شده و به خود و جامعه نیز ظلم می کنند.
 معصومی زاده بیان کرد: اقدامات خودجوش دهیاری ها و جوانان جهادگر برای پیشگیری از شیوع و مقابله با این بیماری شایسته تقدیر است.
وی گفت: امیدوارم مردم فهیم و قدرشناس سنقروکلیایی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه علاوه بررعایت نکات بهداشتی در راستای طرح یادشده همکاری شایسته ای با نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان داشته باشند و برای حفظ سلامتی خود در منازل بمانند.
طرح فاصله گذاری اجتماعی براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز جمعه در سراسر کشور اجرا و در راستای آن‌فعالیت بسیاری از مشاغل متوقف و ورود افراد غیر بومی‌به شهر ممنوع شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن تست هفت نفر آمار مبتلایان این استان به ۲۲۰ نفر رسید که ۲۸ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

دکتر محمدابراهیم شکیبا روز دوشنبه ( ۱۱ فروردین) در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و ۱۶۸ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان بستری شدند که یک هزار و ۱۲ نفر از آنان ترخیص شده اند و اکنون ۱۲۸ نفر بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا سنقر کرمانشاه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سنقر کرمانشاه ویروس کرونا سنقر کرمانشاه طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مهدی ابراهیمی در گفتگویی با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهارکرد: برهمین اساس، طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در دستورکار خود داریم. وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۷۰۰ نفر متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: ۷۵ درصد این افراد «آقا»، ۱۹ درصد «بانوان» و ۶ درصد هم کودکان زیر ۱۸ سال هستند. معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از ۱۸۹۰ نفر از متکدیان، مثبت بوده که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند. ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته در همین قالب، بیش از ۷۹۰ نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند. ابراهیمی اظهارکرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سواستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند. وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است. 46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901231

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • ۴۰ درصد متکدیان مشهد معتاد هستند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند