Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@13:10:39 GMT

فعاليت مثال زدني بسيجيان در مبارزه با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۹۶۱

فعاليت مثال زدني بسيجيان در مبارزه با کرونا

خبرگزاری آریا-یک نماینده سابق مجلس و فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: فعالیت بسیجیان در امر مبارزه با کرونا مثال زدنی است.
به گزارش خبرگزاری آریا، «محمد اسماعیل کوثری» افزود: مجموعه سپاه و بسیج در اقدامی جهادی تمام توان خود را برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم به کار بسته است.
وی اظهارداشت: متاسفانه با شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور بسیج هم برای مقابله با این ویروس وارد صحنه شد و در حال کمک به شبکه بهداشت و درمان کشور است تا بتوانند اقدامی موثر در ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نماینده سابق مجلس و فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: امام خمینی رحمت الله علیه بنیانگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین در کشور بوده است.
وی افزود: این مجموعه ها برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ و حراست از تمامیت ارضی و آحاد ملت شکل گرفته است.
کوثری بیان داشت: سپاه در ابتدای تشکیل 90 درصد عقیدتی – سیاسی و 10 درصد نظامی بود اما بر اساس ضرورت و فعال شدن ضد انقلاب برای ساقط کردن نظام و همینطور بروز جنگ در کشور با تشکیل تیپ و لشکر وارد صحنه جنگ شد و با همکاری و همیاری ارتش جمهوری اسلامی ایران نگذاشت ذره ای از خاک میهن اسلامی به دست دشمن بیفتد و به یک معنا بلایی بر سر دشمن آمد که از کرده خود پشیمان شد.
وی ادامه داد: بطورکلی در دوران هشت سال دفاع مقدس همه دنیا یک طرف ایران هم تنها یک طرف بود.
نماینده سابق مجلس و فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: سوریه تنها کشوری که از ابتدای هشت ساله جنگ تحمیلی تا انتها همراه ایران بوده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی افزود: بسیج مستضعفین تحت امر سپاه پاسداران بر اساس خود مردم پایه گذاری شده و هرجا کشور و ملت نیاز داشته باشد وارد صحنه عمل می شودو به بهترین وجه نقش آفرینی می کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فعالیت مثال زدنی بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است