Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:39:05 GMT

لغو مبارزه حبیب ماگومدوف با تونی فرگوسن

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۵۳۶۵

لغو مبارزه حبیب ماگومدوف با تونی فرگوسن

شیوع ویروس کرونا باعث لغو یکی از حساس‌ترین مبارزه‌های UFC شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از نیویورک تایمز، در حالی که UFC 249 هنوز هم روی تقویم برگزاری رقابت‌ها است و قرار است این رقابت‌ها در تاریخ ۱۸ آوریل برگزار شود، حساس‌ترین مبارزه این دوره از رقابت‌ها که قرار بود بین تونی فرگوسن و حبیب نورماگمدوف برگزار شود لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است یک مبارز دیگر برای فرگوسن انتخاب شود تا او در این رقابت مبارزه کند. 

 

نورماگومدوف صبح دوشنبه در یک گفت‌وگوی زنده در اینستاگرام گفت که وی در حال حاضر در روسیه است و به دلیل بیماری همه گیر COVID-۱۹ قادر به سفر برای این دوره نیست.

 

نورماگومدوف در مورد مبارزه‌ای که در ابتدا برای برنامه‌ریزی در بروکلین برگزار شد، گفت: "ما در حال تمرین (در سن خوزه ، کالیفرنیا) بودیم. "سپس UFC به ما گفت که این مبارزه ۱۰۰٪ در ایالات متحده اتفاق نمی‌افتد. و آن‌ها گفتند که ۹۹٪ این اتفاق در امارات و شهر ابوظبی  رخ می‌دهد. بعد از صحبت با UFC ، تصمیم گرفتیم یک ماه قبل از مبارزه به امارات پرواز کنیم. تاریخ دقیق را به خاطر نمی‌آورم - ۱۹ یا ۲۰ مارس بود. اما وقتی در امارات فرود آمدیم ، متوجه شدیم که آن‌ها مرزها را می‌بندند و هیچ کس قادر نخواهد بود  پرواز کند. بنابراین ما مجبور شدیم به روسیه پرواز کنیم. در حال حاضر، من در داغستان هستم و هر روز تمرین می‌کنم و آماده هستم، هرچند که نمی‌دانم برای چه چیزی آماده می‌شوم، زیرا بعد از آمدن به روسیه ما نیز متوجه شدیم که مرزها بسته می‌شوند. در همه جا. هم اکنون جهان در قرنطینه است. 

 

باید دید مسوولان UFC چه تصمیمی خواهند گرفت و چه مبارزه‌ای را جایگزین این مبارزه خواهند کرد و آیا فرگوسن حاضر به رقابت با ورزشکار دیگری می‌شود یا خیر.

یو اف سی رزمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یو اف سی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس اخیرا تصمیمش برای بازنشستگی را عوض کرد و به تیم ملی آلمان برگشت. او رهبر خط میانی تیمش در یورو 2024 خواهد بود. اتفاقی بزرگ برای ژرمن‌ها که از حضور کروس قطعا سود خواهند برد.

جمال موسیالا هم از این بابت خوشحال است. مهاجم جوان بایرن در مصاحبه با مارکا از کروس تمجید کرد و گفت از ارسال‌های بلند او به وجد آمده است و از کروس یاد می‌گیرد.

موسیالا گفت: «هرگز روی چالش ارسال‌های بلند برای کروس کری نمی‌خوانم. رقابتی در این زمینه با او ندارم زیرا تونی با پای راست خود بسیار دقیق ارسال می‌کند. اصلا بر سر این مسئله رقابت کردن با او درست نیست (می‌خندد).»

موسیالا ادامه داد: «او همیشه توپ را در جای درست و دور از مدافع حریف می‌فرستد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی بچرخید، پاس بدهید یا دریبل کنید. تاکنون فقط دو بازی کنار او انجام داده‌ام و باید بگویم کیفیت تونی باورنکردنی است. من از هم تیمی شدن با او در تیم ملی بسیار هیجان زده‌ام.»

دیگر خبرها

  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد