Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر دادستانی کل انگلیس از صدور حکم دو سال زندان برای افرادی که عمدا روی کادر خدمات اضطراری این کشور سرفه می‌کنند، خبر داد! ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ مقامات قضایی کشور انگلیس هشدار داده‌اند، کسانی که در طول شیوع ویروس کرونا عمدا روی کادر خدمات اضطراری سرفه کنند، به دو سال حبس محکوم خواهند شد!

پایگاه خبری "ایندیپندنت" نوشت، "دفتر دادستانی کل" انگلیس گفته است که در چنین شرایطی، سرفه به منزله حمله جسمی به افراد کادر اضطراری یا اقدام به ضرب و شتم علیه دیگر کارکنان کادر خدمات و دیگر افراد جامعه تلقی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم که در واکنش به گزارش‌های متعددی صادر شده است، حاکی از آن است افرادی که ادعا کرده‌اند به ویروس کرونا آلوده شده‌اند، از روی عمد روی پلیس و کارکنان فروشگاه‌ها سرفه کرده‌اند.

"مکس هیل"، رئیس دفتر دادستانی عمومی انگلیس گفت: «حضور کارکنان خدمات اضطراری بهنگام شیوع ویروس کرونا که جامعه برای مبارزه با آن دست به دست هم می‌دهد،  بیش از پیش لازم است؛ به همین دلیل، از دریافت گزارش‌هایی حاکی از آن که افرادی مدعی به ابتلا به کرونا روی ماموران پلیس و دیگر افرادی که در خط مقدم مبارزه قرار دارند، سرفه می‌کنند، سخت وحشت‌زده شده‌ام.»

چنین حملاتی، به‌ویژه علیه کارکنان بخش خدمات ضروری، منجر به دو سال حبس، و انجام آن علیه دیگر افراد، منجر به 6 ماه حبس خواهد شد اما حمله به افراد خارج از کادر اضطراری نیز اگر انگیزه نژادپرستانه یا مذهبی داشته باشد، می‌تواند به دو سال زندان افزایش داده شود.

تاکنون 22 هزار و 141 نفر انگلیسی به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک هزار و 408 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ رکوردزنی آمریکا با افزایش 22000 مبتلا در 24 ساعت گذشته + جدول
بازداشت یک زن انگلیسی به دلیل تمارض به کرونا
پزشکان انگلیسی مرگ اختیاری شهروندان مبتلا به کرونا را انتخاب می‌کنند!

انتهای پیام/

R1545/P/S2,20,24/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "انگلیس" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار انگلیس ویروس کرونا اخبار انگلیس ویروس کرونا ویروس کرونا دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت غزه و در پاسخ به تجاوز نظامی آمریکا و انگلیس به یمن، دو عملیات ضد متجاوزان انجام داده است.

سخنگوی نیروهای ارتش یمن اعلام کرد که ارتش یمن امروز (جمعه) یک نفتکش انگلیسی را در دریای سرخ و یک پهپاد آمریکایی از نوع ام کیو ۹ را در آسمان استان صعده هدف قرار داده است.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد که نیروهای این کشور با تعدادی موشک دریایی ضد کشتی، نفتکش انگلیس ANDROMEDA STAR را به تلافی حملات این کشور در دریای سرخ هدف قرار داده و موشک‌ها مستقیماً به هدف اصابت کرده است.

یحیی سریع همچنین درباره سرنگونی موفق پهپاد پیشرفته آمریکا در آسمان یمن گفت: «نیروهای پدافند هوایی نیروهای مسلح یمن روز گذشته (جمعه) موفق شدند یک فروند هواپیمای MQ۹ آمریکایی را در حریم هوایی استان صعده به هنگام انجام مأموریت‌های خصمانه، سرنگون کنند و با موشک مناسب مورد هدف قرار گرفت».

سرتیپ یحیی سریع همچنین از مردم یمن به دلیل حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و همچنین به دلیل حمایت‌های آن‌ها از عملیات‌های ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی و ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس تقدیر و سپاس گزاری کرد.

کد خبر 6089416

دیگر خبرها

  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه‌ای خود رسید
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز
  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • ژنرال انگلیسی: اوکراین با جنگ دشواری مواجه است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا