Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:05:57 GMT

احتمال پخش فینال سریال پایتخت در روز عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۰۸۰

احتمال پخش فینال سریال پایتخت در روز عید فطر

سیروس مقدم از قسمت‌های آخر سریال "پایتخت"۶ گفت که بعد از کرونا تولید و پخش خواهد شد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت درباره مشکلات تولید این مجموعه با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: فیلمبرداری پروژه پایتخت علیرغم حوادث و اتفاقات ماه های پایانی سال گذشته، طبق برنامه و زمان بندی توافق شده با موفقیت پیش می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ کدام از آن اتفاقات ناگوار تاثیر سویی بر روند کار نگذاشت تا اینکه با شیوع ویروس منحوس کرونا، استان مازندران و شهر شیرگاه هم مثل دیگر شهرهای کشور و تمامی دنیا تحت تاثیر گسترش این بیماری قرار گرفت.

وی افزود: ما از اواخر بهمن ماه و تمامی اسفند را علی رغم خطرات و نگرانی های گروه و خانواده‌هایشان به کارمان ادامه دادیم. تهیه کننده محترم خانم الهام غفوری کلیه تمهیدات بهداشتی و پزشکی را به کار گرفت. با اعزام یک تیم پزشکی مجرب از بیمارستان نیکان تهران و کلیه وسایل استریل و بهداشتی (ماسک، دستکش، روکفشی، مواد ضدعفونی کننده و ...)، قرنطینه محدودی را برای گروه اعمال کردند. لوکیشن ها، محل اسکان گروه، وسایل صحنه، لباس ها و ... همگی ضدعفونی و هر روزه مراقبت می شد.

مقدم ادامه داد: از زمانی که وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر نهادهای ذیربط اعلام نمودند که دیگر تجمعات، نزدیکی افراد به یکدیگر و ... بایستی کنترل شود، ما هم طبیعتا از این قاعده و قانون مستثنی نبودیم.

کارگردان «پایتخت» اضافه کرد: از آنجایی که قسمت هایی از فینال و پایان فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه ای مربوط می شد و بخش های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می پرداخت، حتماً باید در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می افتاد. با توجه به تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی و لیگ برتر و همچنین منع تردد و تجمع در تهران و مازندران، ناخواسته و علیرغم میل باطنی مان، کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش‌های خانوادگی غیرممکن بود. به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش 15 قسمت پایتخت برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.

گفت‌وگو با ضابطیان درباره برنامه‌سازی و اجرا: تلویزیون باید دنبال ستاره‌های خودش باشد نه سلبریتی‌های بیرونی!قائم‌مقام سیما پاسخ داد: از انتقاد به کنداکتور نوروزی تا هجمه به "پایتخت"/ برنامه‌ریزی تلویزیون برای سریال‌سازی و برنامه‌سازی 99اخبار رادیو و تلویزیون| سیروس مقدم سانسور "پایتخت" را تکذیب کرد/ حضور اصغر سمسارزاده در برنامه زنده

سیروس مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که شیوع ویروس کرونا جهانی شده و بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی و سریالی در حال ساخت و تولید در ایران و جهان متوقف شده است. خانواده‌های تیم پایتخت مثل دیگران، نگران فرزند، همسر، والدین شان و ... هستند. هر تردد و تجمع با مورد و بی مورد به منزله شیوع و گسترش این بیماری است. بنابراین پایتخت در 15 قسمت طبق قرار و تعهدش در تعطیلات نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما می باشد که ان شاءالله در اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی کردند، تیم پایتخت گِرد هم جمع شده و فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا ... به محضر مردم عزیز تقدیم می‌کنند.

مقدم در پایان اضافه کرد: این مژده را به مخاطبین پایتخت می دهم که قسمت های پایانی مثل همیشه با قدرت، مفرح و جمع شدن دوباره خانواده گِرد هم انجام می پذیرد. در پایان از صبر و حوصله و همراهی و سعه صدر مدیران تلویزیون، دولتمردان و مردم عزیز سپاسگزارم.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سریال پایتخت ویروس کرونا عید نوروز شبکه یک شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال پایتخت ویروس کرونا عید نوروز شبکه یک شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون سریال پایتخت ویروس کرونا عید نوروز شبکه یک شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی ۱۷۱۵ نفر از شهروندان ۱۵ سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

۴۰.۸ درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲ درصد شبکه آی‌فیلم و ۲۱ درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ ۵۸.۹ درصد شبکه سه، ۵۰.۸ درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳ درصد شبکه یک. ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد ۳۶.۹ درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و ۳۴.۷ درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲ درصد برنامه محفل، ۳۲.۳ درصد برنامه شب خوش، ۳۱.۸ درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷ درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵ درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵ درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳ درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸ درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۱۶ درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ ۵۳.۳ درصد برنامه مردان آهنین و ۵۰.۱ درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، ۴۹.۴ درصد برنامه محفل، ۴۸ درصد برنامه شب خوش، ۴۶ درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹ درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳ درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴ درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷ درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲ درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۲۳.۱ درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

۴۵.۴ درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲ درصد سریال هفت سر اژد‌ها و ۲۰.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵ درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵ درصد سریال هفت سر اژد‌ها و ۲۹.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • پایتخت دوباره خبرساز شد؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • پایتخت دوباره خبرساز شد ؛ حواشی جدید سریال پرتماشاگر تلویزیون
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»