Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهریارپور روز سه‌شنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های جهش تولید دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید"، ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید کشور در سازمان برنامه و بودجه ایران تشکیل و فعال شده است.
وی افزود:‌ دستورالعمل مربوط به برنامه‌های استانی روز دوشنبه از سوی ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید کشور، به استان‌‎ها ابلاغ شد تا براساس آن برنامه عملیاتی و اجرایی مربوط به جهش تولید در استان‌ها تدوین و برای طرح و تصویب در آن ستاد به تهران ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهریارپور تصریح کرد: آنچه که در این دستورالعمل مورد نظر قرار گرفته، بخش‌های اولویت‌دار در صنعت تولید مانند حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت،‌ آب و کشاورزی، گردشگری و انرژی است.
وی یادآور شد: در طرح‌های پیشنهادی استان‌ها به تامین سرمایه در گردش طرح‌های موجود،‌ تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام، ارتقای بهره‌وری طرح‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بلااستفاده طرح‌ها، بازسازی و نوسازی طرح‌های دارای تکنولوژی قدیمی و ارتقای آن‌ها در راستای فناوری‌های جدید، بهره‌گیری مناسب از دانش‌محوری و شرکت‌های دانش‌بنیان توجه شده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ در همین راستا دستگاه‌های اجرایی استان برنامه خود را تا روز پنجشنبه هفته جاری ارایه دهند تا پس از جمع‌بندی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه و یا ستاد اقتصاد مقاومتی استان، برای بررسی و تصویب در ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید کشور به تهران ارسال شود.
وی گفت: چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت‌های مطلوب در این بخش‌ها، طرح‌های نیمه‌تمام و طرح‌های سرمایه‌گذاری خوبی که در سال‌های قبل تعریف شده ،می‌تواند در جهش تولید و افزایش سهم خود در اقتصاد ملی جزو استان‌های پیشرو کشور باشد.
شهریارپور تاکید کرد:‌ در این طرح باید پروژه‌هایی ارایه شود که قابلیت بهره‌برداری تا پایان سال‌جاری را داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ با توجه به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید"، باید به کمیت و کیفیت تولید توجه شود.
الله‌کرم نصیری تصریح کرد: برای تحقق اهداف جهش تولید،علاوه بر بازار داخلی ، باید صادرات به‌عنوان یک محور اصلی مورد توجه قرار گیرد.
با توجه به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "جهش تولید"، ستاد برنامه‌ریزی و راهبری جهش تولید کشور در سازمان برنامه و بودجه ایران تشکیل و فعال شده است.
به‌همین منظور، طرح‌های اولویت‌دار و مزیت‌دار قابل بهره‌برداری استان‌های کشور در سال‌جاری به‌ویژه در بخش‌های صنعت تولید مانند حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت،‌ آب و کشاورزی، گردشگری و انرژی مورد توجه قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها استانداری چهارمحال و بختیاری جهش تولید چهارمحال وبختیاری صادرات غیر نفتی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری چهارمحال و بختیاری جهش تولید چهارمحال وبختیاری صادرات غیر نفتی استانداری چهارمحال و بختیاری جهش تولید چهارمحال وبختیاری صادرات غیر نفتی چهارمحال و بختیاری سال جاری استان ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور