Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:33:11 GMT

دیروز در دفاع مقدس‌‌؛ امروز در خط مقدم شکست کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۶۸۴۴

دیروز در دفاع مقدس‌‌؛ امروز در خط مقدم شکست کرونا

پرستاران را می گویم؛ آری امروز سخن از پرستاران و کادر پزشکی است آنانیکه امروز به جرات باید اذعان کنیم قهرمانان وطن هستند.

خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری،  پرستاران را می گویم؛ آری امروز سخن از پرستاران و کادر پزشکی است آنانی که امروز به جرات باید اذعان کنیم قهرمانان وطن هستند.

روزی از دردهایشان و حقوق‌های آنها نوشتیم تا امروز که قلم در وصف نوشتن آنان عاجز مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنهای یکه این روزها در خط مقدم حضور جانانه دارند و لحظه‌ای شک و تردید به دل راه نداده‌اند تا من و شما در آرامش باشیم.

این روزها می گذرد همچون دوران دفاع مقدسی که گذشت و فقط و فقط برای ما خاطره هایش می‌ماند اما تاریخ ثبت خواهد کرد پرستاران و کادر پزشکی ایثارگرانه در خط مقدم این روزها ایستادند تا ایران اسلامی و انقلابی در دفتر تاریخش حماسه آنها را ثبت کند.

صحبت از پرستاران و کادر درمانی این روزها است که روزهاست از خانه و فرزند و خانواده دور هستند اما لحظه ای کم نگذاشتند.

این روزها که حتی عده ای برای در امان ماندن از این بیماری به سراغ پدر و مادرهای کهنسال خود نمی روند و این پرستاران هستند که در بیمارستان جانانه با استقبال گرم پذیرای بیماران هستند و لحظه ای خم به ابرو نیاورده تا مبادا بیماری احساس ناامیدی کند.

آری آنها یک روز در میدان دفاع مقدس بودند و امروز در میدانی دیگر همچون دفاع مقدس به میدان آمده اند و ایستاده اند تا با الگوگیری از حضرت زینب(س)  درس از خود گذشتگی را بیاموزند و تاریخ این حضور را گواهی خواهد داد.

روی سخنمان امروز با مسوولان است؛ یادتان هست  روزی از دردهای جامعه پرستاری نوشتیم حالا نوبت شما است که به صحنه بیایید و…

 انتهایپیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران پرستاران دفاع مقدس كرونا پرستاران و کادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» شب گذشته در همایش پیشکسوتان ارتش که در سپاه شهرستان جویبار برگزار شد با بیان اینکه دفاع مقدس بخش برجسته‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی بود، اظهار داشت: دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: ملت ایران در جنگ تحمیلی مقابل دشمنانی قرار گرفت که مجهز به سلاح‌های روز دنیا بودند و آنچه که رزمندگان اسلام را در مقابل دشمن و نظام سلطه پیروز کرد روحیه حماسی و ایمان رزمندگان اسلام بود.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه امروز شاهد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان هستیم، ادامه داد: امروز حماسه‌هایی که در غزه و بسیاری از کشور‌های اسلامی رقم می‌خورد از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ایران الگوبرداری شده است.

این مسئول با بیان اینکه عظمت و اقتدار امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری‌های رزمندگان اسلام است و باید در تاریخ بماند اضافه کرد: خاطرات رزمندگان باید مکتوب شود و ما وظیفه داریم این رشادت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با تاکید بر اینکه این خاطرات باید برای نسل‌های امروز و آینده روایت شود، تصریح کرد: امروز باید هم خاطرات و هم آثار دفاع مقدس در موزه‌های دفاع مقدس نگهداری شود، تصریح کرد: برگزاری این برنامه برای نسل امروز که در معرض و آماج حملات دشمن قرار دارد و در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای که ایمان و باور جوانان ما را مورد هدف قرار داده نوعی جهاد تبیین است.

سرهنگ پاسدار سلامی با عنوان اینکه امروز جوانان ما باید از رشادت‌های رزمندگان اسلام و پیشکسوتان دفاع مقدس درس بگیرند، گفت: امنیت و آسایش امروز مرهون مجاهدت‌های رزمندگان اسلام است.

وی ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه بر لزوم جمع آوری خاطرات دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

«کمال رستمعلی» فرماندار جویبار نیز با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم ولایت مداری را رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: امروز هم پاسداران سپاه با تکیه بر اصل ولایتمداری قلب رژیم خبیث صهیونیستی را مورد هدف قرار دادند.

وی افزود: هنوز ابعاد عملیات «وعده صادق» مشخص نشده است، امروز خبرنگار بی بی سی اعلام کرد که آنچه در پایگاه رژیم صهیونیستی دیدم موجب هراس و وحشت من شده است.

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز