Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دلبری  اظهار کرد: با توجه به شیوع روزافزونِ بیماری کرونا و افزایش اضطراب در میان سالمندان عزیز، به منظور کاهش میزان مراجعه آنها به مراکز بهداشتی درمانی و همچنین کمک به کنترل استرس خانواده‌ها، پویشی توسط انجمن علمی سالمندان ایران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تحت عنوان پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان» شکل گرفته است تا اساتید، متخصصین، کارشناسان و فعالان حوزه سالمندی کشور به عنوان مشاورین و افراد مرجع در این حوزه به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در همین راستا؛ به‌منظور مشاوره صحیح و آگاهی‌بخشی خانواده‌ها و سالمندان و با هدف ایجاد حس امید و همدلی؛ متخصصین امرِ این حوزه، به‌صورت رایگان پاسخگوی سوالات احتمالی این عزیزان خواهند بود.

دلبری گفت: لیست اسامی اساتید و کارشناسان داوطلب براساس تخصص و حوزه فعالیت آنان به‌صورت روزانه بروزرسانی خواهد شد ضمن اینکه درخواست می‌شود تنها در زمان‌های مقرر شده نسبت به برقراری تماس اقدام شود همچنین این خدمات تا شکست کامل کرونا ادامه دارد.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1371187

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا سالمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا

آقای موسوی اظهار داشت: این گروه جهادی خدمات پزشکی رایگان به مناطق محروم روستایی و کم برخوردار روستای فارسون بخش ارمند ارائه کردند.

بیشتر بخوانید

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: معاینه رایگان پزشک عمومی، خدمات مامایی، خدمات دارویی و مشاوره روانشناسی و پرستاری با همکاری سپاه و بسیج جامعه پزشکی شهرستان به اهالی این روستا ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • ارائه بیش از ۱۰۰ خدمت رایگان برای بارداری سالم
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد