Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@00:30:33 GMT

همه روستاهای بالای ۵ خانوار لرستان برق رسانی شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۰۸۲

همه روستاهای بالای ۵ خانوار لرستان برق رسانی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق لرستان، فریدون خودنیا با بیان اینکه در حال حاضر برق رسانی به روستاهای پنج تا ده خانوار را انجام می‌دهیم، اظهار داشت: بجز یک روستا از پلدختر و خرم آباد که معارض دارند، تمام روستاهای بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق هستند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری زیادی در این رابطه انجام شده است، خاطر نشان کرد: کارکنان ما نقاط صعب العبور را هم برق دار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین با بیان اینکه در این شرکت کارهای خوبی آغاز شده است، افزود: یک ماه پیش نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افتتاح شد.

خودنیا اظهار داشت: دو نیروگاه کوچک در شهرک صنعتی بروجرد افتتاح شده و یک ماه آینده یک نیروگاه در شهرک صنعتی دورود توسط بخش خصوصی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه پنج نیروگاه تا پایان سال ۹۸ افتتاح شده است، خاطر نشان کرد: در مناطقی که بحث صنعتی بودن وجود دارد نسبت به احداث نیروگاه اقدام کرده ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان بیان داشت: نیروگاه‌های خورشیدی فرصت مناسبی برای مردم هستند.

خودنیا گفت: نیروگاه خورشیدی روی پشت بام منازل قابل نصب است و به ازای هر ده کیلووات ماهیانه حدود سه میلیون درآمدزایی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه قرائت کنتورها و آزمایش کنتور را متوقف کرده ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه بخش وصول مطالبات هم فعلاً متوقف شده است، اظهار داشت: مشترکین تا پایان اردیبهشت ماه فرصت پرداخت دارند.

خودنیا گفت: مشترکین برای کارهای جزئی و کم اهمیت نیاز به حضور ندارند و سامانه ۱۲۱ آماده خدمات رسانی به صورت شبانه روزی هستند.

وی تصریح کرد: ما برای اینکه خدماتمان را کاملاً غیرحضوری کنیم در تلاش هستیم.

کد خبر 4889849

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت توزیع برق لرستان خرم آباد ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید سیلاب گرگان طرح غربالگری شهرکرد بارش باران تردد وسایل نقلیه ضدعفونی فاصله گذاری اجتماعی شرکت توزیع برق لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این طرح‌ها امروز به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان و بهره مندی ۶۰۰ خانوار افتتاح شد.

این طرح‌ها شامل منبع ذخیره آب شرب در روستا‌های خانیک یگی مجد، آسفالت راه‌های بین مزارع حسینعلی و ابوجعفری، طرح حمام نمک درمانی به نمایندگی از ۶۰ طرح اشتغال زایی و نیروگاه‌های خورشیدی خانگی به نمایندگی از ۲۰ طرح نیروگاه خورشیدی به بهره برداری رسید.

بازدید از کارگاه تولید دستگاه‌های نوین حوله بافی و دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده محمد مهدی فانی از دیگر برنامه‌های فرمانده سپاه انصارالرضا در بشرویه است.

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی در بشرویه
  • افتتاح نیروگاه پنج مگاواتی در تبریز
  • افتتاح نیروگاه ۵ مگاواتی در تبریز
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • اتصال ۲۶۰ روستای بالای ۲۰ خانوار آذربایجان غربی به اینترنت پرسرعت
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند