Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@16:25:19 GMT

لرستان در زمره برترینهای توزیع برق در کشور

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۲۴۵

لرستان در زمره برترینهای توزیع برق در کشور

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «فریدون خودنیا» با بیان اینکه در حال حاضر برق رسانی به روستاهای پنج تا ده خانوار را انجام میدهیم، افزود: بجز یک روستا از پلدختر و خرم آباد که معارض دارند، تمام روستاهای بالای پنج خانوار در لرستان دارای برق هستند

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری زیادی در این رابطه انجام شده است، خاطر نشان کرد: کارکنان ما نقاط صعب العبور را هم برق دار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین با بیان آنکه در این شرکت کارهای خوبی آغاز شده، افزود: یک ماه پیش نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد افتتاح شد.

خودنیا اظهار داشت: دو نیروگاه کوچک در شهرک صنعتی بروجرد افتتاح شده و یک ماه آینده یک نیروگاه در شهرک صنعتی دورود توسط بخش خصوصی افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه پنج نیروگاه تا پایان سال ۹۸ افتتاح شده، خاطر نشان کرد: در مناطقی که بحث صنعتی بودن وجود دارد نسبت به احداث نیروگاه اقدام کرده ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان همچنین بیان داشت: نیروگاه های خورشیدی فرصت مناسبی برای مردم است. 

 خودنیا گفت: نیروگاه خورشیدی روی پشت بام منازل قابل نصب است و به ازای هر  ده کیلووات ماهیانه حدود سه میلیون درآمدزایی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند ماه قرائت کنتور ها و آزمایش کنتور را متوقف کرده ایم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه بخش وصول مطالبات هم فعلا متوقف شده است، اظهار داشت: مشترکین تا پایان اردیبهشت ماه فرصت پرداخت دارند.

 خودنیا گفت: مشترکین برای کارهای جزئی و کم اهمیت نیاز به حضور ندارند و سامانه ۱۲۱ آماده خدمات رسانی به صورت شبانه روزی هستند.
وی تصریح کرد: ما برای اینکه خدماتمان را کاملا غیرحضوری کنیم در تلاش هستیم.

46

کد خبر 1371032

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح سه‌شنبه با حضور یعقوبعلی نظری در شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع نیروی برق کشور به بهره‌برداری رسید.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید گفت: همه تلاش ما نهایتاً باید منتج به رضایتمندی مردم بشود و در جهت رسیدن به این رضایتمندی باید خدمت‌رسانی تسریع شود.

وی بیان کرد: با توجه به ناترازی مصرف انرژی، اولین موضوع که باید در دستور کار قرار گیرد مدیریت مصرف است و رسیدن به این مهم در حوزه مشهد نیاز به یک بسته عملیاتی دارد.

نظری خاطرنشان کرد: در راستای تولید برق خورشیدی و استفاده از این ظرفیت می‌طلبد که یک بسته سرمایه‌گذاری در شهر مشهد تهیه شود.

لازم به ذکر است؛ که با استفاده از سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر امکان تشخیص خاموشی شبکه روشنایی معابر بدون تماس مشترکین و به صورت خودکار امکان پذیر بوده و در دستور کار گروه‌های عملیاتی جهت اصلاح و رفع عیب قرار می‌گیرد.

از دیگر قابلیت‌های این سامانه می‌توان به پایش ساعتی بار شبکه معابر، نمایش مکانی شبکه معابر، تعیین زمان دقیق روشن و خاموش شدن از طریق ثبت زمان طلوع و غروب خورشید در کنتور هوشمند اشاره کرد.

کد خبر 6099445

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای استان سمنان
  • افتتاح ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستاهای سمنان
  • الزام رعایت ملاحظات ایمنی و اچ‌اس‌ئی هنگام تعمیرات نیروگاه ها
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی استان فارسی‌ها از تولید انرژی خورشیدی
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان