Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@02:46:32 GMT

اطلاعات منتشر شده از جدیدترین گوشی ZTE

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۵۲۶

اطلاعات منتشر شده از جدیدترین گوشی ZTE

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ZTE به تازگی گوشی Axon 11 5G را عرضه کرده و اکنون در حال آماده سازی یک دستگاه 5G دیگر است که از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G به عنوان پردازنده استفاده می‌کند. این دستگاه جدید ZTE a1 ZTG01 نام خواهد داشت و در ماه جولای از راه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مانند بعضی دستگاه‌های دیگر، بعضی از اطلاعات و مشخصات آن در فضای مجازی منتشر شده است. این جزئیات توسط اپراتوری ژاپنی به نام au در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اطلاعات فاش شده از گوشی ZTE a1 ZTG01 

بر اساس اطلاعات فاش شده این دستگاه دارای چهار دوربین در پنل پشتی خود خواهد بود که درون یک قسمت مربعی شکل سمت چپ بالای دستگاه قرار گرفته اند. در جلوی گوشی جدید ZTE نیز یک حفره وجود دارد که میزبان دوربین سلفی آن است.

بیشتر بخوانید: کروم‌بوک سامسونگ گلکسی ۶ آوریل عرضه می‌شود

گوشی ZTE a1 ZTG01 از تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G استفاده می‌کند که با یک رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته شما می‌توانید با استفاده از میکرو اس دی حافظه دستگاه خود را حتی تا ۱ ترابایت نیز افزایش دهید. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۵ اینچی +Full HD است.

ویژگی‌های دوربین گوشی جدید ZTE

اگر بخواهیم جزئیات بیشتری از دوربین چهارگانه این دستگاه داشته باشیم باید کمی در آن دقیق‌تر شویم. شوتر اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است و توسط یک لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید همراهی می‌شود. البته یک لنز ماکرو دو مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق نیز عضو‌های دیگر این دوربین چهارگانه هستند. همچنین دوربین سلفی گوشی ZTE a1 ZTG01 دارای کیفیتی برابر ۳۲ مگاپیکسل است.

باقی اطلاعات این دستگاه شامل باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، اندروید ۱۰ و تمام اطلاعات آخرین نسل اتصالات اتصالات این دستگاه می‌شود. این دستگاه دارای گزینه‌های اتصال بلوتوث 5.0، Wi-Fi a / b / g / n / ac است، در حالی که اتصال 5G در طیف sub۶ قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی هوشمند اطلاعات جدید شرکت ZTE گوشی ZTE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد

وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات مطرح شده درباره میزان چاپ پول در دولت رئیسی واکنش نشان داد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود نوشت:

عبدالناصر همتی گفته است که میزان چاپ پول در ۲/۵ سال اخیر از کل پول چاپ شده در تاریخ ایران از عصر باستان تا سال ۱۴۰۰، بیشتر بوده است.

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۱۷ اردیبهشت)
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • شیائومی پوکو F۵ + مشخصات، دوربین، قیمت و بررسی گوشی Xiaomi Poco F۵
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۱۶ اردیبهشت)
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • اطلاعات جدید از آیفون ۱۶ و چیدمان جدید دوربین‌ها
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد