Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@13:36:20 GMT

نسیم مهر رضوی در بیمارستان های لرستان وزید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۷۶۱۵

نسیم مهر رضوی در بیمارستان های لرستان وزید

به همت دفتر آستان قدس رضوی در استان، خادمان رضوی در بین بیماران کرونایی بیمارستان های لرستان حاضر شدند.

مسئول امور خادم یاری استان لرستان در حاشیه حضور خادمان رضوی در بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد افزود: خادمان رضوی با حضور در بیمارستان های مرجع رسیدگی به بیماران کرونایی استان، طرح نسیم مهر رضوی را اجراء کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بقالی اظهار داشت: این برنامه به منظور تقدیر از کادر درمانی و ارزش معنوی خدمات انسان دوستانه ی خط مقدم جبهه ی مبارزه با "کرونا" برگزار شد.

 

وی بیان کرد: این برنامه به همت دفتر آستان قدس رضوی و پیگیری های  مجدانه حجت الاسلام والمسلمین متقی نیا امام جمعه موقت و مدیر دفتر آستان قدس رضوی استان لرستان انجام شده  است.

 

بقای بیان کرد: در این برنامه خادمان رضوی جهت عیادت از بیماران کرونایی و دیدار با کادر درمان بیمارستان شهدای عشایر دیدار کردند.

 

وی با بیان اینکه این مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه  انجام شد، افزود: ان شالله با لطف خدا و عنایت آقا امام رضا (ع) و تلاش کادر درمانی بیمارستان بیماران کرونایی هر چه سریعتر بهبودی شان  را به دست آورند .

 

بقالی با تقدیر از تلاش های شبانه روزی کادر درمانی در خدمت به بیماران کرونایی، اظهار کرد:  امروز ایثار و از خود گذشتگی پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در خط مبارزه با ویروس کرونا هستند یادآور جانفشانی روزهای دفاع مقدس رزمندگان اسلام است.

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماران کرونایی کادر درمان خادمان رضوی در بیمارستان بیماران کرونایی کادر درمانی خادمان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • خادمان بابلسری چایخانه حرم رضوی
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی