Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی از رییس جمهور درخواست کرد تا مقررات منع مسافرت ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و شرایط متفاوت کار اداره ها، حداقل تا پایان فروردین ماه برای پیشگیری از اوجگیری اپیدمی کرونا تداوم داشته باشد. ملک زاده تصریح کرد : خاموش شدن اپیدمی کرونا نیازمند ابتلای ۷۰ درصد مردم کشورهای درگیر از جمله ایران به این ویروس طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی است، اما تاکید می شود این به معنای اتخاذ نکردن شرایط پیشگیرانه از اوجگیری اپیدمی نیست و باید این اپیدمی بتدریج و نه یکباره صورت گیرد تا دچار بحران در کنترل آن نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خرداد ،دکتر رضا ملک زاده در این پیام ، از رییس جمهوری درخواست کرد تا ترتیبی اتخاذ شود تا مقررات رفت و آمدها، منع مسافرت ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و شرایط متفاوت کار ادارات (تاکید بر دورکاری در موارد ممکن و کاهش ساعات کار اداره ها در موارد غیر ضروری) با قوت و شدت هرچه بیشتر حداقل تا پایان فروردین ماه به منظور کاهش سرعت و پیشگیری از اپیدمی کرونا اجرا شود.
وی، مهمترین راه پیشگیری از اوجگیری اپیدمی کرونا در ایران را حفظ فاصله اجتماعی و کاهش سطح ارتباطات مردم به حداقل ممکن دانست و لازمه این مهم را جدی گرفته شدن این درخواست پزشکان، متخصصان و محققان همنظر ذکر کرد.
ملک زاده زاده افزوده است، در غیر اینصورت افزایش شمار قربانیان کرونا شامل مبتلایان و جانباختگان به دلیل پرشدن ظرفیت و امکانات بیمارستان ها و کاهش فوق العاده توان کادر درمانی و مراقبتی کشور، بدیهی بوده و کنترل اپیدمی در آینده بسیار سخت تر خواهد شد.
ملک زاده تصریح کرد : خاموش شدن اپیدمی کرونا نیازمند ابتلای ۷۰ درصد مردم کشورهای درگیر از جمله ایران به این ویروس طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی است، اما تاکید می شود این به معنای اتخاذ نکردن شرایط پیشگیرانه از اوجگیری اپیدمی نیست و باید این اپیدمی بتدریج و نه یکباره صورت گیرد تا دچار بحران در کنترل آن نشویم.
لینک کوتاهentekhab.ir/002GJfمنبع: ایرنا برچسب ها: معاون وزیر بهداشت ، کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: معاون وزیر بهداشت کرونا اوجگیری اپیدمی اپیدمی کرونا ملک زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند

ماکرون امروز -یکشنبه- گفت مذاکرات با روسیه باید ادامه یابد و حفظ شود.

به گزارش ایسنا، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در گفت‌وگویی با روزنامه لا تریبیون گفت: «ما با باز گذاشتن درهای مذاکره با روسیه کار درستی انجام می‌دهیم. ما هم باید نظم بین‌الملل و هم صلح و امنیت را حفظ کنیم.»

به نقل از خبرگزاری تاس، رئیس جمهور فرانسه همچنین خاطرنشان کرد لازم است سیاست «ابهام استراتژیک» در مورد روسیه ادامه یابد.

اواخر آوریل سال جاری میلادی ماکرون در جریان سخنرانی در دانشگاه سوربن در پاریس گفته بود که اروپا باید برای ایجاد روابط با روسیه پس از پایان جنگ اوکراین آماده باشد.

ماکرون همچنین گفته بود ظرفیت‌های فنی و تکنیکی و برد موشک‌های بالستیک روسیه کشورهای اروپایی را در معرض خطر قرار داده است.

رئیس جمهور فرانسه در ادامه مصاحبه خود گفت: «اگر درباره اوکراین صحبت می‌کنیم، امنیت اروپایی‌ها هم باید مدنظر باشد چون این کشور ۱۵۰۰ کیلومتر مرز با برخی کشورهای اروپایی دارد. اگر روسیه پیروز شود، دیگر رومانی، لهستان، لیتوانی یا دیگر کشورها امنیتی ندارند.»

وی خاطرنشان کرد: «قدرت و برد موشک‌های بالستیک روسیه همه ما را در معرض خطر قرار می‌دهد.»

در این میان، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفته بود که مسکو تهدیدی بری هیچ‌کس در اروپا به شمار نمی‌رود و ابراز امیدواری کرد که دیگر کشورهای اروپایی هم چنین رویکردی در قبال روسیه داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها