Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا کاشان از ۲۸ اسفند راه‌اندازی شد و جواب آزمایشات در این آزمایشگاه حداکثر تا هشت ساعت مشخص می‌شود. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۶ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در شهرستان کاشان به همت مسئولان، خیران سلامت در اسفندماه سال 98 راه‌اندازی شد و در این شرایط نمونه‌های مورد نیاز به آزمایش در این آزمایشگاه انجام می‌شود که باعث سرعت‌بخشی در مشخص شدن نتایج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست و کارمندان در این آزمایشگاه که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند، تمام تلاش خود را برای مشخص شدن نمونه های ارسالی به آزمایشگاه تشخیص کرونا در شهرستان کاشان به کار می‌گیرند اما مهمترین توصیه‌ای که فعالان در این حوزه دارند، رعایت نکات بهداشت فردی و ماندن در منزل است.

حسن احترام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در کاشان از 28 اسفند راه‌اندازی شد، اظهار داشت: راه‌اندازی این آزمایشگاه با مشارکت خیران صورت پذیرفت و خیران سلامت سهم بزرگی در راه‌اندازی این واحد تشخیصی داشتند.

وی ضمن اشاره به مشارکت و همکاری معاونت بهداشت، درمان و پژوهشی در راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا شهرستان کاشان افزود: از 28 اسفند تاکنون آزمایشگاه به صورت مستمر فعال بوده و از ابتدا تاکنون 200 آزمایش انجام شده و در هفته‌های آتی تعداد نمونه‌های انجام شده نیز افزایش پیدا می‌کند.

سرپرست آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا شهرستان کاشان با بیان اینکه من و همکارانم در این ایام در محل کار حضور داریم تا شهروندان با خیال راحت در منزل بمانند، ابراز داشت: از تمامی شهروندان درخواست دارم تا جز در موارد ضرورت از منزل خارج نشوند چراکه امن‌ترین منطقه هر شهروند داخل منزل است.

آزمایشگاه‌های مرجع تشخیص کرونا؛ مرحله کلیدی در تعیین سرنوشت بیماران کرونایی+ تصاویرراه اندازی آزمایشگاه بیولوژیک سیار با ظرفیت پاسخ‌‌دهی روزانه 400 تست کرونا توسط بسیج جامعه پزشکیآخرین اخبار کرونا در خوزستان؛ اعمال محدودیت‌های ترافیکی برای 13فروین ماه/ راه اندازی آزمایشگاه جدید در دزفول

وی ضمن تاکید بر استفاده از ماسک و دستکش در مواقع خروج از منزل گفت: آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا شهرستان کاشان در بهترین شرایط قرار دارد و از بهترین امکانات بهره گرفته شده است به نحوی که جواب آزمایشات شش الی هشت ساعت حاصل می‌شود.

مهدی سپهرنژاد، از کارمندان آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا شهرستان کاشان نیز در گفت و گو با خبرنگار تسنیم ضمن تشکر از خیران سلامت در راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا اظهار داشت: از تمامی شهروندان درخواست داریم تا در این ایام در منزل بمانند و از منزل خارج نشوند.

مهزاد ارمی، یکی دیگر از کارمندان آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا شهرستان کاشان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن عرض تبریک به مناسبت عید نوروز اظهار داشت: همکاران ما در آزمایشگاه تشخیص ویروس کرونا در شهرستان کاشان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهند اما از شما درخواست دارم در خانه بمانید و با رعایت نکات بهداشتی سلامتی را برای خانواده خود به ارمغان بیاورند.

 

 

گزارش از مرتضی نجف‌زاده

انتهای پیام/801/ ت

R7760/P/S6,1369/CT16 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا راه اندازی آزمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیل در شهرستان کاشان، اظهار داشت: به ندرت این اتفاق رخ می‌دهد که کاشان در محاصره سیل قرا بگیرد و از این رو حجم فراوان سیلاب از بالادست کاشان به سمت پایین سرازیر شد.

وی افزود: علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

وی ضمن اشاره به حضور مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در کاشان گفت: ستاد مدیریت بحران در هفته پیش‌رو تشکیل می‌شود و سعی می‌شود بخشی از اعتبارات، تخصیص یافته و هزینه شود تا شاهد بروز چنین حوادث و خساراتی نباشیم، اما باید در نظر داشت که این آمادگی برای همه ما وجود داشته باشد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: دیواره‌چینی مسیل‌ها و لایروبی رودخانه‌ها در دستور کار قرار دارد و توافقات ضمنی بین مجموعه‌های بین بخشی صورت گرفت و امیدواریم در یک بازه زمانی منطقی و به صورت استاندارد برای مردم شهرستان کاشان اقدامات مؤثری را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی
  • تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد