Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@05:58:40 GMT

هنرمندان قم به پویش «در خانه بمانیم» پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۹۵۷۴

هنرمندان قم به پویش «در خانه بمانیم» پیوستند

در این اطلاعیه که سه‌شنبه شب نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، آمده‌است: انجمن‌های هنری قم نیز همراه با سایر اقشار فهیم قم به پویش «درخانه بمانیم» و «کتاب بخوانیم» پیوسته و اقدامات و فعالیت های خود را از طریق فضای مجازی پی گرفته  ودربخش‌هایی نیز به یاری مدافعان سلامت پرداخته‌است.

این اطلاعیه حاکیست: از عموم همشهری‌های متدین و فهیم قم نیز متواضعانه می خواهیم تا روزهای آغازین سال نو،  به ویژه روز طبیعت (سیزده به در) را در خانه بمانند و همچون تمامی مقاطع چهل سال گذشته در نبرد با متجاوزین به وطن  و امروز در نبرد با ویروس کرونا؛ مدافعان عزیز بهداشت وسلامت را با دعای خیر شان یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده‌است: امید است که به زودی؛ با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توصیه های مؤکد مسئولین و مدیریت بهداشت و سلامت بار دیگر در انجمن ها و مراکز وفضاهای فرهنگی وهنری خدمتگزار همشهریان عزیز باشیم.

همچنین در ادامه این اطلاعیه با اشاره به ۱۲ فروردین ماه روز ملی جمهوری اسلامی تاکید شده است: امت فهیم ایران اسلامی، بیش از چهل سال است که در برابر هجمه های دشمنان نظام، جنک تحمیلی، شیطان بزرگ و ایادی آن در منطقه، داعش، شبیخون فرهنگی و انواع فتنه ها و دسیسه ها و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی؛ مجاهدت و مقاومت کرده است و در این مسیر نورانی شهیدان گرانقدری نیز تقدیم حق تعالی کرده و پیروزی های بزرگ و سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی را به ارمغان آورده است.

اطلاعیه آمده است: رمز پیروزی در برابر تمام این فتنه ها و بلاها؛ مقاومت و شکیبایی است. بلاها امتحان الهی هستند." امتحان الهی یعنی تمرین ، یعنی رزمایش. رزمایش نقطه ضعف های انسان را به او نشان می دهد و او سعی می کند آن نقطه ضعف ها را برطرف کند و تبدیل کند به نقطه قوّت".

در ادامه این اطلاعیه افزوده شده است: جامعه سلامت ایرانی در این روز گار کرونایی دچار ابتلا  و امتحان شده است و این بار مدافعان سلامت در خط مقدم قرار گرفته اند. جامعه ایرانی اکنون در مسیر برون رفت موفقیت آمیز از آزمایش کرونایی؛ صبر، تقوا و تسلیم در برابر خدا را پیشه خود ساخته و به توصیه های مدیریت بهداشت وسلامت توجه می کنند تا بر آن فائق آیند.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز دوازدهم فروردین ماه ۴۴ هزار و ۶۰۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۸۹۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۴ هزار و ۶۵۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا قم انجمن هنر های نمایشی ایران در خانه بمانیم جمهوری اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قم در خانه بمانیم جمهوری اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ویروس کرونا قم در خانه بمانیم جمهوری اسلامی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت

در بخشنامه معاونت بهداشت وزارت بهداشت به معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با تاکید بر نقش مهم سلامت دهان و دندان در سلامت عمومی و ارتقای کیفیت زندگی و بهبود شاخص‌های سلامتی، آمده است: تاثیر دو سویه بیماری‌های پریودنتال و دیابت، نقش بیماری‌های دهان و دندان در بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های تنفسی و زایمان زودرس و تولد نوزاد با وزن کم مشخص شده است. بیماری‌های دهان و دندان به عنوان شایعترین بیماری‌های غیرواگیر شناخته می‌شود؛ لذا بهره گیری از دیدگاه عوامل خطر مشترک در بیماری‌های دهان و دندان و سایر بیماری‌ها به کنترل هر دو دسته بیماری‌ها کمک می‌کند.

در این بخشنامه با یادآوری شعار جامعه جهانی دندانپزشکی FDI با عنوان «دهان شاد و سالم، بدن شاد و سالم»، عنوان شده است: پویش سلامت دهان و دندان که از تاریخ ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، فرصت مغتنمی برای آگاهی رسانی به مردم و افزایش سواد سلامت دهان و دندان جامعه است. این پویش با هدف «افزایش آگاهی جامعه درباره نقش سلامت دهان و دندان در سلامت همه جانبه» برگزار می‌شود.

شعار‌های روز‌های اول تا سوم این پویش عبارتند از: ۱۷ اردیبهشت «دهان دریچه سلامت»، ۱۸ اردیبهشت «سلامت دهان و دندان، سلامت کودک» وروز ۱۹ اردیبهشت نیز «نقش سازمان‌های دولتی و نهاد‌های مردمی در سلامت دهان و دندان».

«پویش سلامت دهان و دندان» با همکاری آموزش و پرورش، کانون‌های پرورش فکری، بهزیستی، مهدکودک ها، دانشکده‌های دندانپزشکی، انجمن‌های علمی و صنفی دندانپزشکی، نظام پزشکی، شهرداری، صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و با بهره گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی برگزار خواهد شد.



باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا