Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پرسپولیس از لیاقت تیمش برای قهرمانی می گوید.

طرفداری- مهدی شیری، مدافع پرسپولیس، در خصوص سال 98 که به پایان رسید و اتفاقات تلخ و شیرینی که در این سال وجود داشت، عنوان کرد:

سال 98 سال خوبی از نظر فوتبالی برای من بود چرا که توانستیم با پرسپولیس به قهرمانی‌های خوبی برسیم و از این جهت می‌توانم این سال را سال لذت‌بخشی بدانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم که در سال 99 هم موفقیت و قهرمانی‌های پرسپولیس ادامه‌دار باشد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس؛ وی ادامه داد:

قبل از هرچیز البته آرزو می‌کنم که ویروس کرونا در سال 99 ریشه‌کن شود تا همه مردم در آرامش و آسایش بتوانند زندگی کنند و امیدوارم که سال جدید، سال خوبی برای همه مردم باشد. همچنین امیدوارم در این سال به موفقیت‌های زیادی در زمینه شخصی و ورزشی برسم.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه در این روز‌های کرونایی چه می‌کند، افزود:

به هر حال روز‌های سخت و آزار دهنده‌ای است، اما ما هر روز تمرینات خودمان را ادامه می‌دهیم تا از نظر بدنی عقب نمانیم. به هرحال زندگی همه مردم به نوعی مختل شده و باید بتوانیم این شرایط را تحمل کنیم تا دوباره به زندگی ایده‌آل برگردیم. امیدوارم که هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود.

شیری در خصوص شایعاتی که درباره لغو مسابقات لیگ برتر مطرح شده است افزود:

چیزی که در این خصوص به ذهنم می‌رسد این است که چه لیگ ادامه پیدا بکند چه تعطیل بشود پرسپولیس از قهرمانی پا پس نمی‌کشد چرا که قهرمانی حق ماست.

مدافع پرسپولیس افزود:

اگر لیگ ادامه داشته باشد که ما کاملاً مصمم هستیم و 9 دیدار باقی مانده را با همه قدرت بازی خواهیم کرد تا قهرمانی خود را جشن بگیریم، اما اگر هم قرار باشد به هر دلیلی لیگ تعطیل شود ما 10 امتیاز جلوتر هستیم و این مسئله می‌تواند نشان دهنده قهرمانی ما باشد.

وی درباره فشردگی بازی‌های پرسپولیس در تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا، جام حذفی و لیگ برتر خاطرنشان کرد:

مطمئناً در صورت ادامه بازی‌ها کار برای ما خیلی سخت خواهد بود چرا که در زمان کم باید در 3 جام بجنگیم. علاوه بر شرایط خوب بدنی البته باید از نظر ذهنی هم در شرایط خوبی باشیم چرا که بازی‌های سختی در انتظار ماست. خوشبختانه اکثر بازیکنان پرسپولیس با تجربه و میدان دیده هستند و کاملاً با این وضعیت آشنایی دارند. به هر حال باید به گونه‌ای کار را انجام دهیم که پرسپولیس آسیب نبیند.

این بازیکن افزود: 

امیدوارم این روز‌های سخت هر چه زودتر تمام شود چرا که همه ما دلمان برای هواداران پرسپولیس تنگ شده و امیدوارم که به زودی آن‌ها را دوباره از نزدیک ملاقات کنیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدافع پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ وحید امیری کاپیتان تیم پرسپولیس به نمایندگی از تیم ملی فوتبال در این مراسم حضور داشت و در مورد انتخاب صحنه‌های بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌ها به عنوان صحنه‌های ماندگار ورزش گفت: از مردم ایران تشکر می‌کنم که به تیم ملی رای دادند و به صحنه‌های بازی ایران و ژاپن را به عنوان صحنه ماندگار ورزش انتخاب کردند.

وحید امیری در مورد مصدومیت و از دست دادن جام جهانی و غیبت در بازی تاریخی ایران و ژاپن گفت: باورکنید یکی از بهترین روز‌های فوتبالی ام بود براشون آرزوی موفقیت کردم و بعد از بازی خوشحال بودم و به بازیکنان زنگ زدم و تبریک گفتم.

وی در پاسخ به حضور مجدد در تیم ملی گفت: من امروز به نمایندگی از تیم ملی در این مراسم حضور داشتم و هر زمان که تیم ملی فوتبال و شخص آقای قلعه نویی به من نیاز داشته باشد مثل سرباز در خدمت تیم ملی فوتبال هستم.

امیری در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: قدرت فوتبال ایران بستگی به تیم‌های استقلال و پرسپولیس دارد واگذاری این دو باشگاه می‌تواند نوید روز‌های خوب را برای فوتبال باشگاهی و ملی ما بدهد.

امیری در مورد احتمال قهرمانی در لیگ برتر فوتبال گفت: با بچه‌ها حرف زدیم برای تیم‌های دیگر هم احترام قائلیم و بازی به بازی پیش می‌رویم امیدوارم هر تیمی که لایق باشد عنوان قهرمانی را بدست بیاورد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بیانیه نویسی‌ها در فوتبال ایران گفت: در ورزش ایران همیشه جوانمردی حرف اول را می‌زند و امیدوارم در فوتبال هم این اتفاق رخ دهد و قهرمان لیگ در زمین فوتبال مشخص شود و روح جوانمردی در فوتبال حاکم باشد.

این اتفاقات د فوتبال هست  امیدوارم همه اتفاقات درون زمین رقم بخوره روح جوانمردی در ورزش ایران سراغ داریم در فوتبال حاکم باشد.

دیگر خبرها

  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد