Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: ۴۰۰۰ پرس غذای گرم و تبرک امام رضا (ع)در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اردبیل توزیع می‌شود. ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام اکبر قیامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اردبیل اظهار داشت: در یک اقدامی خیرخواهانه و انسان‌ دوستانه توسط خادمان آستان قدس رضوی با مسئولیت نمایندگی این آستان در استان‌های مختلف اقدام به پخش غذاهای نذری در مراکز درمانی و در بین بیماران کرونایی و مدافعان عرصه درمان و سلامت می‌کنند که این یک اقدام شایسته و قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از این اقدام بسیار خوب استقبال شده است، افزود: بیماران کرونایی در مراکز درمانی استان با این اقدام آستان قدس رضوی و تهیه و پخش غذای نذری و متبرک بسیار خرسند شده و از اینکه می‌بینند همه به فکر آنها هستند روحیه بالایی برای شکست این بیماری می‌گیرند.

اردبیل|"باشد که از خزانه غیبم دوا کنند"؛ طنین مهر رضوی در اردبیل با پخش غذای متبرک به بیماران کرونایی+فیلمغذای متبرک حرم رضوی بین بیماران کرونایی لرستان توزیع شدبیش از 35000 پرس غذای متبرک در روستاهای کم برخوردار استان خراسان رضوی توزیع شد

قیامی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده بود تا مسئولان نمایندگی آستان قدس رضوی با حضور در مراکز درمانی و مراکز درمان بیماران کرونایی علاوه بر دلجویی از این بیماران نسبت به پخش و توزیع غذای نذری اقدام کنند که خوشبختانه این اقدام به شکلی مطلوب در دو مرکز درمانی امام خمینی(ره) استان اردبیل و بیمارستان سبلان انجام شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: علاوه بر این اقدام تحسین‌برانگیز آستان قدس رضوی جامعه روحانیت استان اردبیل نیز در یک اقدامی بسیار زیبا و خودجوش نسبت به غسل، کفن و تدفین افرادی که بر اثر بیماری کرونا از دنیا می‌روند، اقدام کرده‌اند که این مهم نیز قابل تقدیر و قدردانی است.

وی ادامه داد: تهیه بسته‌های غذایی و بهداشتی با کمک جامعه روحانیت و بسیجیان در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق محروم و کم‌بضاعت توزیع می‌شود که امید می‌رود مردم در این زمینه هیچگونه کمبودی از بابت اقلام بهداشتی و خوراکی نداشته باشند.

 وی گفت امیدواریم مسئولان استانی نسبت به تامین رفاه مردم در نقاط مختلف استان به ویژه در مناطق حاشیه و محروم اقدام کنند.

انتهای‌پیام/141

R41374/P1549/S6,49/CT15

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی مراکز درمانی آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد

هادی محمود نژاد با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت،گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • خیرین برای آزادی زندانیان و «زائر اولی‌ها» اقدام کنند
  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ۴۰۰۰ زائر از کردستان به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد