Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قدرت الله کشکولی چهارشنبه  در این رابطه افزود: با هدف اجرا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ممنوعیت و محدودیت‌های تردد در راستای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی بیان کرد: پلیس با آمادگی کامل در راستای حمایت از آحاد شهروندان و حمایت از پویش "در خانه بمانیم" و اجرای قانون تکلیف دارد افراد متخلفی که در محدوده‌های ممنوع تردد می‌کنند اعمال قانون و خودروهای آنها را به مدت یک ماه توقیف و پانصدهزار تومان جریمه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشکولی اظهارداشت: از ابتدا اجرای فاصله گذاری اجتماعی نیروهای پلیس راهور و راه در کنار سایر نیروهای انتظامی و امدادی و بسیج در جاده‌ها و شهرها ترددها را کنترل و از ورود افراد غیربومی به داخل استان و شهرها جلوگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: در داخل شهرها نیز ورودی کلیه تفرجگاه‌ها و پارک‌ها مسدود و محدودیت‌های تردد کماکان ادامه دارد.

کشکولی همچنین از همکاری و همراهی مردم برای اجرای هر چه بهتر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش سفرها در این ایام قدردانی کرد.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا پلیس راهور ناجا روز طبیعت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا پلیس راهور ناجا روز طبیعت بوشهر ویروس کرونا پلیس راهور ناجا روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)

 فرمانده فراجا خطاب به رؤسای پلیس گفت: «مراقب باشید به بهانه توقیف خودروها به‌دلیل بی‌حجابی، مراکزی برای اقدام‌های غیرقانونی ایجاد نشود.»   به گزارش عصر ایران؛ سردار رادان در جمع روسای پلیس که از شبکه خبر پخش شد، گفت: در توقیف خودرو بی حجاب ها وقتی راننده می تواند خودرو را به پارگینگ ببرد چه نیازی به یدکش است که هزینه ای هم متحمل شود. البته در مواردی که فرد مقاومت می کند یدکش باید بیاید و راننده تمام هزینه ها را بدهد.

وی افزود: ولی در توقیف خودروی بی حجاب ها این نباشد که یک عده ای به عنوان خودرو بر و یدک کش و پارکینگ دار باهم ببندند و کلونی نامیمونی ایجاد شود.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری