Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی فانوس لرستان گفت: بیش از ۹ هزار ماسک تنفسی و یک هزار و ۵۰۰ بسته مواد ضدعفونی‌کننده در بین اقشار آسیب‌پذیر و روستاهای لرستان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اشرف آرین درباره اقدامات جهادگران برای مقابله و مبارزه با ویروس کرونا اظهار کرد: گروه‌های جهادی لرستان همپای مدافعان سلامت در راه مبارزه با کرونا هستند و در این راه تلاش می‌کنند تجهیزات بهداشتی موردنیاز آن‌ها را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی اقدامات گروه جهادی فانوس تولید ماسک دو لایه و تک لایه با آستر ضد رطوبت و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده توسط جهادگران گروه جهادی فانوس در روستاهای شهرستان الیگودرز است.

عضو مجمع جهادی لرستان بیان کرد: بیش از ۹ هزار ماسک و  یک هزار و ۵۰۰ بسته مواد ضدعفونی کننده در بین روستاهای نزدیک شهرستان الیگودرز و اقشار آسیب‌پذیر توزیع تولید و توزیع شده است. در گروه جهادی فانوس ۳۲ نفر فعالیت دارند که در دو کارگاه خیاطی به تولید ماسک‌های تنفسی بهداشتی مشغول هستند. ۱۲ نفر نیز در تولید مواد ضدعفونی‌کننده فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: گروه جهادی فانوس امکان تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک تنفسی را دارد داشته و مواد ضدعفونی‌کننده را در بسته‌بندی ۲۰۰ سی‌سی تهیه کرده و در حاشیه شهر و روستاها توزیع می‌کند. یکی از اصلی‌ترین مراکز توزیع تولید گروه‌های جهادی مراکز درمانی و تجهیز مدافعان سلامت مردم است.

انتهای پیام/4021/

منبع: آنا

کلیدواژه: ماسک ضدعفونی کننده مدافعان سلامت مواد ضدعفونی کننده گروه جهادی فانوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • تولید برچسب هوشمند برای پایش سلامت مواد غذایی دریایی
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد