Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نوری بازیکن آژاکس مدتی در کما بود و به تازگی توانسته به حالت عادی بازگردد. با خروج این بازیکن از کما باشگاه هلندی تصمیم گرفت قرارداد او را که تا اول جولای 2020 بود فسخ کند. آژاکس به مدت سه سال هزینه های درمان و دستمزد نوری را پرداخت کرد و 3 تا 5 میلیون یورو هم به این بازیکن می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

252 43

کد خبر 1371388

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فوتبال اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر نجومی ۲۷ اسفند (۱۷ مارس)

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ تصاویر نجوم و فضا جدای از اهمیتی که در مطالعات و تحقیقات اخترشناسی دارد، امکان مشاهده و درک عجایب و شگفتی‌های دنیای بیرون از سیاره زمین را برای علاقه‌مندان این حوزه فراهم می‌کند. امروزه به لطف پیشرفت علم و فناوری، تصاویر نجومی به شکل‌های بسیار زیبا و گهگاه هنری تهیه می‌شود که علاوه بر ارائه اطلاعات علمی، زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به ارمغان می‌آورد.

***

تصویر روز skyandtelescope

این عکس توسط آندریوریو در مارینو، رم، ایتالیا به تاریخ 12/03/2024 ثبت شد. تجهیزات مورد استفاده شامل موارد زیر بود:

ZWO ASI533MC Pro ZWO OAG & ASI 120MM Skywatcher 130PDS f5 Tecnosky 60ED APO ZWO ASI 715MC Skywatcher EQM-35 Pro

عکاس در شرح این تصویر می‌گوید: آبل 21 که Sh2-274 نیز نامیده می شود، یک شیءآسمانی واقعاً جالب در فضا است. این جرم نجومی مانند یک حباب بزرگ در آسمان است. با وجود اینکه وقتی آن را می بینیم بزرگ به نظر می‌رسد، نور آن بسیار ضعیف است. تصور کنید سعی می کنید در تاریکی چیزی بسیار کم نور ببینید! روشنایی آن از قدر 16 تا 25 متغیر است، به این معنی که با استفاده از تلسکوپ های معمولی نمی توان آن را به سادگی دید. این شی شگفت انگیز در واقع تا سال 1955 کشف نشد زیرا بسیار کم نور است! این سحابی سیاره‌ای در فاصله 1500 سال نوری در صورت فلکی جوزا قرار دارد. قطر تخمینی آن را 4 سال نوری برآورد می‌کنند. تصور می‌شود که ستاره مادر آن، که اکنون یک کوتوله سفید است، ستاره آبی است که در نزدیکی مرکز سحابی قرار گرفته است.

تصویر روز astronomy

NGC 1333 که همچنین به عنوان سحابی جنین شناخته می شود، یک سحابی بازتابی است که تقریباً 1000 سال نوری از ما فاصله دارد. این نمای میدان وسیع نشان می‌دهد که سحابی مزبور در ابر مولکولی وسیع پرسئوس، که میزبان بسیاری از مناطق ستاره‌ساز است، فرو رفته است. نور آبی آن از ستاره های جوان و داغ تشکیل شده است که گرد و غبارش منعکس می‌شود. بخش‌های درخشان  قرمز هیدروژنی نشان می‌دهد که غبار متراکم در کجا فشرده شده و گرم می‌شود و ستاره‌های جدید متولد می‌شود. این تصویر نشان‌دهنده 85 دقیقه نوردهی در یک دوربین 11 اینچی Celestron RASA و یک دوربین رنگی تک‌شات است.

تصویر روز earthsky

در تصویر زحل با حلقه های زیبایش می درخشد. این تصویر با تلسکوپ نیوتنی Celestron powerseeker 76az از طریق گوشی هوشمند samsung m31 ثبت شده است. جزئیات پس از پردازش تصویر به این صورت بود که شیء نجومی را درست در وسط ابزاری به نام PIPP قرار می دهید. سپس از ابزار دیگری به نام AutoStakkert استفاده می کنید!  این ابزار به شفاف‌تر و واضح‌تر شدن جسم کمک می‌کند. در نهایت از ابزاری به نام RegiStax 6 استفاده می‌کنید تا تصویرتان بهترین شکل ممکن شود.

تصویر روز apod

کهکشان NGC 7714 به دلیل برخورد اخیر با کهکشان همسایه خود  NGC 7715، کشیده و ازشکل‌افتاده به نظر می‌رسد. حلقه طلایی که در اطراف NGC 7714 دیده می‌شود، از ستاره‌های قدیمی‌تری شبیه خورشید تشکیل شده است که ممکن است همراه با ستاره‌های آبی‌تر درون آن در حال حرکت باشند. مرکز NGC 7714 نشانه هایی از تشکیل ستاره جدید را نشان می‌دهد. این مشاهدات با استفاده از تلسکوپ فضایی هابل انجام شده است. NGC 7714 در فاصله 130 میلیون سال نوری از ما در صورت فلکی حوت قرار دارد. برهم کنش بین این کهکشان‌ها حدود 150 میلیون سال پیش آغاز شد و انتظار می‌رود چند صد میلیون سال دیگر ادامه داشته باشد و احتمالاً در پایان منجر به ایجاد یک کهکشان مرکزی واحد شود.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنی که لیست سپاهان را متوازن کرد (عکس)
  • فیلم/ جزئیات توطئه دشمنان برای قطع فیبر نوری در روز انتخابات
  • ابراهیمی: فوتبال مثل بسکتبال نیست/ سرخابی ها باید از مالکیت دولت خارج شوند
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک و نساجی + فیلم
  • بازیکنی که قربانی جنگ بایرن و توخل شد
  • تصاویر نجومی ۲۷ اسفند (۱۷ مارس)
  • هیچ بازیکنی بدون اطلاع سرمربی وارد باشگاه نمی‌شود
  • جدیدترین بازیکنی که در لیست خرید استقلال و پرسپولیس حضور دارد
  • مورایس: وضعیت سپاهان و گل‌گهر برای بازی فردا یکسان است/ رضاییان باید سنجیده‌تر حمله کند!
  • ستاره مصری جانشین صلاح در لیورپول!