Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@11:57:09 GMT

حال احسان حدادی رو به بهبود است

تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۴۱۶۳۵

حال احسان حدادی رو به بهبود است

عضو شورای ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دو ومیدانی اعلام کرد که روند درمان "احسان حدادی" که چند روز پیش به کرونا مبتلا شد، بخوبی پیش می رود.

قدس آنلاین؛ به گزارش سه شنبه شب پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر سید اشکان اردیبهشت گفت: با توجه به پیگیری های مکرر دوستداران ورزش، لازم است اعلام کنیم که خوشبختانه وضع بالینی احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک لندن که در قرنطینه خانگی است نسبت به روزهای گذشته رو به بهبودی است و با این روند، بزودی سلامت کامل خود را به دست می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عموم مردم را به ماندن در خانه توصیه می کنیم چرا که هر کسی می تواند در معرض ابتلا به این بیماری باشد و بهترین راه مقابله با این بیماری و قطع زنجیره انتقال آن، ماندن در خانه است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: احسان حدادی ویروس کرونا کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۴۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشیدن یک لیوان آب داغ با بدن ما چه می‌کند؟

زی‌سان: محققان می‌گویند که نوشیدن آب داغ به عنوان یک روش ساده و طبیعی برای بهبود سلامتی افراد مطرح می‌شود.

در این مطلب، به خواص شگفت‌انگیز نوشیدن آب داغ پرداخته می‌شود.

بهبود هضم: نوشیدن آب داغ می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم گوارشی کمک کند. آب گرم کمک می‌کند تا مواد غذایی بهتر هضم شده و ترکیبات مغذی به صورت بهینه در بدن جذب شوند.

رفع یبوست: آب داغ همچنین به عنوان یک ملین طبیعی می‌تواند به رفع یبوست کمک کند. آب گرم موجب افزایش حرکت روده‌ها می‌شود و تسهیل در خروج مواد غیرضروری از بدن را فراهم می‌کند.

سم زدایی: نوشیدن آب گرم می‌تواند به عنوان یک روش طبیعی برای دفع سموم از بدن مورد استفاده قرار گیرد. آب گرم باعث تعرق بیشتر می‌شود و از طریق پوست، سموم و مواد زائد را از بدن دفع می‌کند.

رهایی از گرفتگی بینی: استنشاق بخار آب داغ می‌تواند به رفع گرفتگی بینی و کاهش علائم سرماخوردگی، سینوزیت و آلرژی کمک کند.

بهبود گردش خون: نوشیدن آب گرم می‌تواند به بهبود گردش خون کمک کند. آب گرم باعث گشاد شدن عروق خونی می‌شود و جریان خون را بهبود می‌بخشد، که این موضوع می‌تواند به سلامت قلب و عروق کمک کند.

تسکین درد: آب گرم مصرف شده می‌تواند به تسکین درد‌های مختلف مانند درد‌های عضلانی و مفصلی، درد‌های قاعدگی و سردرد‌ها کمک کند. آب گرم باعث کاهش التهاب و تسکین احساس درد می‌شود.

کاهش وزن: نوشیدن آب داغ ممکن است در افزایش متابولیسم و افزایش کالری سوزی موثر باشد و در صورت ترکیب با یک رژیم غذایی سالم و ورزش منظم به کاهش وزن کمک کند.

خطرات نوشیدن آب خیلی داغ چیست؟

نوشیدن آب خیلی داغ می‌تواند به بافت مری شما آسیب برساند، جوانه‌های چشایی شما را بسوزاند و زبان شما را داغ کند. هنگام نوشیدن آب گرم بسیار مراقب باشید.

در غیر این صورت، نوشیدن آب گرم هیچ اثر مضری ندارد و استفاده از آن به عنوان یک درمان بی خطر است.

tags # نوشیدن آب سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • ماجرای بازیگر شدن احسان روزبهانی + فیلم
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • آخرین آمار قربانیان کرونا، ۷ میلیون و ۶ هزار و ۱۴۹ نفر
  • نوشیدن یک لیوان آب داغ با بدن ما چه می‌کند؟
  • روند تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان شتاب می گیرد
  • توضیح درویش درباره روند تمدید قرارداد ۸ بازیکن آزاد پرسپولیس
  • اسبقیان: روند واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز شده است/ عملیات ساخت ورزشگاه جدید در تهران سال آینده آغاز می شود
  • بررسی آیین و رسوم ماه رمضان در رادیو فرهنگ
  • میزان شیوع آنفلوانزا و کرونا در کشور / از مصرف خودسرانه دارو و آنتی‌بیوتیک خودداری کنید